Troy Henrik Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Det står at waterchill på full "guffe" bråker opptil 40 db... Kan noen som har waterchill eller har hørt det bekrefte at det bråker så mye hadde/har planer om å kjøpe det. men jeg vil helst ha det mest støylave systemet/kjølingen.... Lenke til kommentar
oBoN Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 den bårker bra ja på fult men det er ingent poeng og ha den på full guffe da min ligger fra 35til 41 grader den og da har jeg radiatoren inni kabinettet mitt da Men jeg anbefaler den vertfall :=) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 På halv fart(7v), som den står på når du kjøper den, hører du den ikke før du går helt innpå. Holder da min p4 [email protected] på 34c idle. Det er veldig bra. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 TAkk, kanskje det blir en pakke med waterchill på meg fra www.microplex.no En ting er det vansklig å montere den? Er det bare "jalla" siden den koster 1400kr? Jeg skal kjøle en PIV 2.6 GHz PC800 har tenkt å klokke den til over 3Ghz, trur du waterchill holder til det? Hvis/når jeg skal kjøpe WaterChill hva slags kabinett skal jeg ha? må jeg ha 120mm vifte plasser i kabinettet til radiatorn eller hvordan funker det. :-? Takk for svar.! :wink: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Er ikke noe jall selv om det bare koster 1400kr nei, men jeg tror ikke du kan beregne å få kjøpt fra Microplex. Var en som sendte mail til dem og da sa de selv at det ikke er sikkert de får det inn igjen. Tror du kan tolke det dithen at du må kjøpe fra 3dfxcool eller databutikken. Sist jeg sjekka hadde begge de to inne (databutikken billigst) Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 hva med å poste under vannkjøling a? Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 takker! skal skjekke ut databutikken :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå