Gjest Guest_faen_* Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hei! Var en "liten" tur ute i går, og kvelden , dvs. det jeg husker, var svært spenstig. Det som skjedde var at ei jente sugde litt på snobben min i en krok, og nå er jeg shit nærvøs for at det er noen overvåkningskameraer på utestedet Kan vi bli straffa for det på noen måte, eller er det ikke noe de evt vil bry seg om? haha Er vel en av disse forferdelige dagenderpå opplevelsene, som jeg forhåpentligvis kommer til å le meg skakk av om et par mnder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Selvsagt kan det ha blitt fanga opp, men jeg tviler på at det er en sak som blir prioritert etterforsket. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 "Dropp etterforskninga av det ranet og knivstikkingen igår. Noen fikk en blowjob på et utested. Alle man ut, han må døøøø" ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det havner kanskje på Youtube, men neppe hos politiet. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hehe_* Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hehe, tror du skal ta det heeeelt med ro. Om jeg var eieren av utestedet og hadde fått med meg det, så hadde jeg neppe gjort noe ut av det. Tror ikke det hadde vært bra for omdømmet til utestedet heller, om de skulle foretatt seg en rettslig forfølgelse av hendelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå