Low543 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hei sann Har akkurat formatert min PC og installert OS'et paa nytt (Win7) Etter det, har jeg hatt problemer med aa komme inn paa servere i Source spill. Paa noen servere, kommer jeg ikke inn i det hele tatt, jeg faar ikke koblet til, selv etter 4 "retries". Andre ganger saa kommer jeg inn, faar spilt i 30 sek/minutt, saa faar jeg "Warning: Connection Problem" og blir auto-disconnected. De spillene jeg har provd, er: Left 4 Dead 2, Half-Life 2: Deathmatch, og Insurgency (mod) Har problemet i alle spillene. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Trulig kan det vere at Windows Firewall blokere internett i spelene. Du finner Firewallen her: Control Panel\System and Security\Windows Firewall Sjekk om steam eller spelet ligg blokert i listen. Lenke til kommentar
Low543 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Trulig kan det vere at Windows Firewall blokere internett i spelene. Du finner Firewallen her: Control Panel\System and Security\Windows Firewall Sjekk om steam eller spelet ligg blokert i listen. Desverre, har lagt til alt i lista over tillatte programmer, og provd aa skru den helt av, uten hell Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Du får prøve løsning som steam har lagt ut på comunity siden link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå