Blabla1 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hei, Jeg aner ikke hvor den kommer fra, men jeg har ikke krasjet i noe(etter hva jeg har lagt merke til). Det er enten en steinsprut eller en dør fra en parkeringsplass som er årsaken. Kommer ikke til å fikse det før snøen er borte, men lurte på om noen vet hvor mye det kan koste? Må jeg relakkere hele bak-skjermen liksom? Håper det kan rettes ut og poleres bort. Har så vidt råd til diesel etter bilkjøpet..^^ Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Er flere firmaer som spesialiserer seg på kjappe reparasjoner av slike småbulker, f.eks Bilkosmetikk Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Takk, passer jo perfekt. Bor ikke så langt unna dem. Lenke til kommentar
timmy234 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Er flere firmaer som spesialiserer seg på kjappe reparasjoner av slike småbulker, f.eks Bilkosmetikk Hei.Har selv hatt to bulker på min mercedes,på panseret.Kontaktet Bilkosmetikk i Oslo.Meget dyktige folk.Tok bort begge bulkene uten og lakere panseret. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Kan du ikke ta det på nybil-garantien? Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Jaja, for forhandler dekker villig skader oppstått på grunn av kunde eller tredjepart så lenge du har garanti på bilen. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Jaja, for forhandler dekker villig skader oppstått på grunn av kunde eller tredjepart så lenge du har garanti på bilen. Hvilken solstråle du er! Kommer nok an på hvilken forhandler bilen kommer fra, men jeg har opplevd at Møller i alle fall er svært så medgjørlige - fikser alt uten å blunke. Det er vel uansett lov å prøve? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Jada, det er bare å prøve seg. Ikke noe å tape på det. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hvilken solstråle du er! Takk! Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jaja, for forhandler dekker villig skader oppstått på grunn av kunde eller tredjepart så lenge du har garanti på bilen. Hvilken solstråle du er! Kommer nok an på hvilken forhandler bilen kommer fra, men jeg har opplevd at Møller i alle fall er svært så medgjørlige - fikser alt uten å blunke. Det er vel uansett lov å prøve? Da er du en av ytterst ytterst få ekstremt heldige som har vært i kontakt med "riktig" Møllerbutikk. Jeg synes Møller stort sett er litt vanskelige og kommer man dit med en liten bulk forårsaket av deg selv eller tredjepart så kan du være sikker på at 99,9% av forhandlerene ikke tar på seg denne kostnaden, da dem heller ikke får dekket dette fra produsent. (så sant dem ikke trikser og mikser med papirer) Lenke til kommentar
Penance Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Da er du en av ytterst ytterst få ekstremt heldige som har vært i kontakt med "riktig" Møllerbutikk. Jeg synes Møller stort sett er litt vanskelige og kommer man dit med en liten bulk forårsaket av deg selv eller tredjepart så kan du være sikker på at 99,9% av forhandlerene ikke tar på seg denne kostnaden, da dem heller ikke får dekket dette fra produsent. (så sant dem ikke trikser og mikser med papirer) Ok, beklager for at jeg tydeligvis er heldig, da. Jeg oppfordret ikke til å fortelle at TS har forårsaket bulken selv, men.. Trodde man skjønte det. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Jeg har levert inn min Audi til Møller sin karosseriavdeling for utbedring med ting jeg ikke er fornøyd med. Det er ikke påført, men produksjonsfeil. Dette går på garantien. Meeen. Siden det er ferieavvikling på fabrikken, er behandlingstiden på slike saker 2-3 mnd. Har trådstarter tid til å vente å så lenge, for å kanskje få utbedret en skade gratis? Mest sannsynlig koster ikke dette så alt for mye å fikse hos en "karosserimassør". Endret 28. juni 2010 av Rs125 Lenke til kommentar
Penance Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 En venns Audi ble levert inn på Møller karosseri samme dag som han tok kontakt. Bilen var ferdig rettet og lakkert i løpet av 10 dager. Dette var riktignok ikke i ferieavviklingen, men jobben var mye større enn TS' lille bulk. Er de så trege bare pga ferieavvikling? 2-3 mnd hørtes ille ut. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Nå har jeg en gaaaammel bil, så det er ikke sikkert at Møller ville røre den før de fikk grønt lys fra Ze Germans Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Da er du en av ytterst ytterst få ekstremt heldige som har vært i kontakt med "riktig" Møllerbutikk. Jeg synes Møller stort sett er litt vanskelige og kommer man dit med en liten bulk forårsaket av deg selv eller tredjepart så kan du være sikker på at 99,9% av forhandlerene ikke tar på seg denne kostnaden, da dem heller ikke får dekket dette fra produsent. (så sant dem ikke trikser og mikser med papirer) Ok, beklager for at jeg tydeligvis er heldig, da. Jeg oppfordret ikke til å fortelle at TS har forårsaket bulken selv, men.. Trodde man skjønte det. Ingen grunn til beklagelse 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå