Gå til innhold

MSN fungerer ikke


Skogsraa

Anbefalte innlegg

De siste døgnene har ingen av kontaktene mine på MSN vært pålogget. Dette syns jeg var litt mistenkelig, så jeg sendte en PM til en av kontaktene som er her på forumet. Han sa a han var pålogget og at jeg var avlogget. Og nei, han kødder ikke.

 

Jeg bruker programmet Pidgin, men har testet Windows Live Messenger i tillegg. Ingen av delene fungerte. Jeg har slettet programmene og installert de på nytt, uten hell. Jeg har prøvd begge programmene på en annen PC, noe som helelr ikke fungerte.

 

Tilslutt ble det til at jeg lagde en ny e-postadresse, men akkurat det samme gjaldt den. Ingen kontakter var pålogget.

 

Aner noen hva jeg må gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La oss ta ein clean uninstall av msn...

 

Her er korleis "Windows Live Messenger Technical Support" vill du skal uninstall msn.

 

Here are the steps on how to perform a clean installation of Windows Live Messenger:

 

1. Remove Windows Live Messenger from your computer.

a. In the notification area, right-click the Windows Live Messenger icon, and then click "Sign Out."

b. Click "Start," click "Run," type the following command, and then click "OK":

control appwiz.cpl

c. In the list of currently installed programs, select Windows Live Messenger, and then click "Remove."

d. If you are prompted to confirm that you want to remove the program, click "Yes."

2. Remove the temporary files and folders from your computer:

a. Click "Start," click "Run," type "cleanmgr", and then click "OK."

b. If you are prompted, click "C:" in the "Select the drive you want to clean up" list, and then click "OK."

 

Notes:

- If you partitioned the hard disk, the CleanMgr utility prompts you to select a drive.

- The Disk Cleanup utility displays how much disk space can be freed.

- This process can take a several minutes.

 

c. On the "Disk Cleanup" tab, make sure that the following options are selected, and then make sure that no other options are selected:

- Downloaded Program Files

- Temporary Internet files

- Temporary files

- Temporary Offline files

- Offline files

d. Click "OK" two times.

 

Etterpå laste du ned messenger som vanlig. Fårhåpentligvis er problemet vekke no.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...