OrjanB Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg har en 7D som jeg skal bruke kun til video. Skal skyte i 1080p. Hvor raskt CF-kort trenger jeg for dette? Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Feks sandisk extreme 3 er mer enn raskt nok. Lenke til kommentar
OrjanB Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Det vet jeg, men det var egentlig ikke det jeg lurte på. Dårlig forklart fra min side. Jeg har ikke lyst til å betale for et kort som er mer enn raskt nok, når jeg får et billigere kort som er "akkurat raskt nok". Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det vet jeg, men det var egentlig ikke det jeg lurte på. Dårlig forklart fra min side. Jeg har ikke lyst til å betale for et kort som er mer enn raskt nok, når jeg får et billigere kort som er "akkurat raskt nok". Det kan du si,men mulig du fikk lyst til å fotografere også,kansje i serie og da er det kjekt å ha. Personelig skjønner jeg ikke vitsen med å kjøpe speilrefleks utelukkende til filming , men det er dog ikke min sak Lenke til kommentar
OrjanB Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Nei, det er det ikke. Noen som kan hjelpe? Hva er det billigst kortet som funker til video i 1080p? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå