k1mzor Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har en Harddisk som jeg ikke får bootet på. (får bare bluescreen) Lurte på om det finnes enkle programmer/løsninger for å få hentet ut diverse data fra denne disken? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Knoppix live = et os som kjøres direkte fra cd-en. Da får du mulighet til å hente ut div piss og legge det der du måtte ønske Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Har ikke noen ekstern harddisk for hånden, kan man brenne ut dokumenter fra knoppix? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 det skal gå bra ja Aldri gjort det selv though. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Prøvde meg først med ubuntu, startet fint opp fra cd, men den ville ikke åpne harddisken når jeg trykka på den. Knoppix var litt knotete, har ikke så mye erfaring med terminal OS, dessuten var det meste på tysk. Prøver nå å reparere xp installasjonen ved hjelp av xp cd'en. Lenke til kommentar
sirius Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ultimat boot disk er veldig fin. Med UBDCD Win arbeider du i XP miljø. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Takk, skal prøve den. Reparere med windows cd'a funket dårlig. Alle filene ble kopiert, men når den kom til "installere windows" fikk jeg feilkode 426 - Produktkatalogene ble ikke installert. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 UBCD4WIN fungerte utmerket! Men har et siste spørsmål. ubcd blir jo bootet fra en CD, hvordan blir det da når jeg skal brenne dokumenter til dvd? Da må jeg jo ta UT ubcd cd'en, og sette inn en blank dvd til brenning. Klarer den fortsatt å kjøre prosessen uten cd'a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå