DilliMusic Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Heisann! jeg har en leilighet med et rom til musikk produksjon. liker ikke å få noen klager og vil heller ikke ha det. hva kan jeg gjøre for å få minst mulig lyd ut av dette rommet? har ikke tenkt til å ha veldig høy lyd, men vil ha det greit nok. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 10 000 kan jeg legge av til dette. håper jo det ikke koster så mye men kan strekke meg så langt som det trengs. Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 10 000 kan jeg legge av til dette. håper jo det ikke koster så mye men kan strekke meg så langt som det trengs. Det er ofte lite å hente i lydisolering, hvis du ikke er villig til å lage en rom-i-rom løsning. Vet ikke helt hva det koster å få bygd slikt, men kan tenke meg at 10 000 blir litt knapt. Selve hovedfaktoren for å få et rom lydtett, er at det skal "sveve" mest mulig i huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå