fcuk_IT Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Nikon D90, 10-24mm, f/9, ISO 400, 1/100s, håndholdt Endret 7. februar 2010 av fcuk_IT Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Et i utgangspunktet fint og til dels idyllisk vinterbilde, som desverre blir ødelagt av alle sporene i snøen. Så sporene er primært det eneste jeg vil utsette på dette bildet. Et fint bilde, som gjør seg i farge, samt kunne funket godt i SH også, og utbrentheten ikke er så alt for sjenerende. edit: Når jeg setter hånda forran, så tror jeg heller ikke det hadde vært så ille om mye av snøen i forgrunnen hadde vært kuttet til like under trærne. Slik at litt snø blir med og på avstanden ser man heller ikke alle sporene. =) Endret 7. februar 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Takk for tilbakemeldingen, har forsøkt en beskjæring av bunnen, og det hjalp faktisk veldig mye. Beklager det litt underlige presentasjonsformatet - en såkalt quick and dirty variant. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Sitter og blar litt i gamle poster her. Her er jeg uenig meg forrige kommentar. Sporene blir for meg et interesant billedelement, de bidrar til å gi dybde i bildet. I tillegg finner vi ei litt spennede S-kurve i ett av dem. Så jeg ville faktisk prøvd å framheve de litt. Kanskje lysne bunnen noe, og samtidig øke kontrasten i det området. Kanskje barbert det ned til 5 x 4 eller noe slikt, ved å skjær vekk litt overflødig i venstre billedkant, for å styrke komposisjonen. Mest som et eksperiment, for å se hva som kom ut av det. Uansett syns jeg bildet faller sammen i den alternative beskjæringa. Det blir hverken fugl eller fisk liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå