AVF Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Jeg har lyst til å ta et nybegynnerkurs i kickboksing, men er dårlig trent. Bør man ha et visst grunnlag før man begynner med kickboksing? Endret 7. februar 2010 av AndrineF Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Absolutt ikke. Akkurat som med all annen kampsport er nybegynnerkursene i kickboksing lagt opp slik at hvem som helst kan delta. De første treningene er ofte bare oppvarming, lett styrketrening, litt teknikk og en stafett og/eller noe styrke på slutten. Jeg har drevet med TKD og Jiu Jitsu og jeg har deltatt på nybegynnerkurs i Kickboxing, Karate og Kung Fu og det er nesten så de følger en felles plan alle sammen den første tiden. De eneste kampsportene jeg har prøvd hvor det ikke var slik var Shootfighting og Brazilian Jiu Jitsu. I begge de var det bare å møte opp og bli banket sønder og sammen til man klarte å ta igjen. Men så er ikke de akkurat de kampsportene vanlig folk begynner på heller. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Tusen takk for svar! Da blir det nok kurs på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå