Carisma'03 Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Jeg kan jo alltids dra innom Motor Forum og spørre, de holder tross alt til en halv kilometer fra skolen. Hvis ikke så skal jeg få ordna dette skikkelig til neste år. Har ikke gjort noe som helst med det nå, men jeg følger med! En 2003-modell skal jo ikke se sånn ut. Her MÅ det være noe feil... Ja, det er jo ikke sånn på andre siden - noe muffins er det... Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Husk at rust er som kreft. Endret 19. november 2010 av RePaC Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Husk at rust er som kreft. Så du sier at VAG har funnet opp kreftmedisinen? Endret 19. november 2010 av Rs125 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har VAG begynt med biler laget i syrefast eller titan? Det er det eneste som veisaltet som brukes i Norge ikke biter på. Selv galvanisering tæres av saltblandingen som blei tatt i bruk for et par år siden. Blanding av natriumklorid, magnesiumklorid og maissirup som nevnt over spiser galvanisering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå