Gå til innhold

Acer Timeline 3810t har problemer!

Anbefalte innlegg

Hei

Har en Acer Timeline 3810t med u3500 solo prosessor som er helt rævva. Henger seg opp hele tiden. Selv om det ikke er mange programmer som er oppe å kjører så greier den ikke å åpne et bilde engang uten at den henger seg opp. Har kjør kommandoen msconfig for å fjerne mest muilg av programmer som ikke trengs ved oppstart. Har fjernet alle dumme ekstra prog. som fulgte med, som mcafee virus og dvdpower og powerzone spill osv. Har kun microsoft office og grafikk drivere som storeprog, ellers er det svært lite programmer og musikk filer og bilder. Har kjøpt avast pro virusprogram og kjører spybot spyware prog og ccleaner på pcn. Har kjørt diskopprydding og diskdefragmentering hvertfall en gang i mnd siden jeg kjøpte den for et halv årstiden siden. Har brukt denne kunn til skolepc og inneholder ingen spill. kunn kabal og de som følger med windows.Har kjørt recovery for å se om dette kunne være virus. Men har fortsatt samme problem. Den henger seg på alle program, til og med når jeg trykker på startknappen henger den seg opp enkelte dager. Synes dette er svært dårlig til å være en maskin man kjøper i disse dager. har en gammel asus pc som er 5 år gammel og med 1g minne og prossesor på 1.7Ghz prosessor som fungerer mer stabilt og kjører mye mer tunge prog. enn min acer.

Noen som har samme problem eller tips/råd på hva som evnt er galt?

Skal den være sånn? Hvilke erfaringer har dere med denne modellen?

Endret av Lisch_hoeL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...