Insomniatic Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har masse sanger på pcen som jeg gjerne skulle ha organisert. Måten jeg organiserer er å ha alle sangene til en artist i en mappe med den artistens navn, som f. eks. alle The Killers sangene i en mappe som heter The Killers. iTunes har en lignende mulighet for musikkbiblioteket, men denne legger alle sangene i en mappe med navnet på album i mappa til artisten, og jeg klarer bare ikke å ha det sånn :!: Så det jeg er på jakt etter er et program som kan lese av hva infoen på mp3filene, lage mappe med navnet på artisten, så legge sangen(e) i den mappa Håper dette var godt nok forklart Takk på forhånd Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Mediamonkey er eitt alternativ. Importer filene, merk alle, og velg Tools --> Auto organize files. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Tusen takk for såpass kjapt svar Tråden kan stenges nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå