vi3t Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg har prøvd å få søkt på nettet etter denne "låsen". Det er snakk om vinduet jeg har hjemme, den har fått ødelagt den ene biten for å "feste" vinduet på plass. Vet noen hvor jeg får kjøpt denne biten? Den er i plast. på ene siden står det V andre siden står det H(tror nok det bare betyr høyre og venstre) Jeg lukker vinduet igjen med å dra ned håndtaket. vedlagt bilde: Bilde av "låsen" Nettside eller henvisning til noen steder i oslo ville vært fint takk på forhånd.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 slike låser er standard på Byggvare og store jernvarebutikker. stikk innom en slik butikk så vil du garantert finne delen der.. Lenke til kommentar
vi3t Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 takk for svar, Er det snakk om Jernia/s og byggmaker/obs-bygg? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 det er det. maxbo, Byggern osv. tror tilogmed jeg har sett det hos Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå