Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ett litt problemer..

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Jeg har vært sammen med en jente(18 år) nå i over ett år. Vi hadde det kjempe bra i starten og vi var kjempe forelsket og hun sendte meldigner hele tiden og spurte etter meg og alt var fint. Nå gjør hun ikke det lenger, kan virke som om hun har mistet interessen... Jeg tok opp temaet med henne, vi snakket lenge og hun sa at hun var enig med at vi hadde forandret oss og at ting ikke var som før... men vi kom frem til at før var vi nyforelkset og nå kejnner vi hverandre inn og ut, og at vi liksom er over det stadiet nå, nå elsker vi hverandre liksom på en annen måte... Hun virket utrolig usikker og ja.. Vi går på samme skole og ser hverandre nesten ikke der, og vi er hos hverandre ca. 1 gang i uken og det er liksom ikke så "lystig" lenger hvis du skjønner... Nå er det jeg som sender alle meldingene og får sene svar og føler jeg blir nedprioritert...

Noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre? Er redd for at det skal bli slutt, eller er det bare jeg som overdriver? burde jeg slappe av og ikke bry meg om det?

Takk :)

Endret av My_Ride
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg regner med at dere bor like i nærheten av hverandre siden dere går på samme skole, og da er én gang i uka vanvittig lite.

Hvis hun ikke er ekstremt opptatt med andre ting, men da ville det uansett betydd at du ble nedprioritert. Hvorfor er dere lite sammen på skolen?

Du kan prøve å gi henne muligheten til å savne deg, og ikke være den som starter med å sende meldinger. Er nok dessverre i ferd med å miste henne.

Lenke til kommentar

Finn på noe å gjøre sammen slik at det blir kos å være i hverandres selskap. Planlegg noen fine turer, , kino, spise ute eller hjemme. Dere må være oftere sammen, en gang i uken synes jeg hørtes lite ut å være samme for et kjærestepar. :)

Lenke til kommentar

Jeg beklager å måtte si det... men, dette skjedde med meg og min eks (han mistet interessen altså), og det endte med at han slo opp.

Men hvem vet kanskje noe mirakuløst skjer, eller at hun bare rett og slett er i en dårlig fase. Snakke med henne hvertfall.

Endret av Nyskjerrigperen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...