ols Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg har tusenvis av digitale fotos og nedlastede bilder. Vil gjerne renske ut det værste, men beholde endel. Tungvint å åpne bildene enkeltvis. Slette via thumbnails går ikke, da det ofte er fotos av samme motiv, og det må vurderes skikkelig hva skal bort og hva som skal beholdes. Skrive ned et antall tusen filnavn er heller ikke fristende. Altså ønsker jeg å kunne kjøre bildene etterhverandre, i fullscreen modus, og slette filene etterhvert med et enkelt tastetrykk. Finnes det noe bildevisningsprogram som tillater dette, mon tro? Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Dette klarer Windows Picture and Fax Viewer Lenke til kommentar
ols Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 hm, det virker som det er noe som følger med XP. (jeg bruker windows 98). Lenke til kommentar
Shardon Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hei. XnView er et fint gratis bildevisnings program. Du finner det her : http://perso.wanadoo.fr/pierre.g/xnview/en...nloadwin32.html Lenke til kommentar
guom Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Du kan jo bruke ACDSee, det er skikkelig ålreit. Lenke til kommentar
ols Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Takk for tipsene. Xnview var et kjekt lite gratisprogram som gjør akkurat det jeg spurte om. (Da jeg har et større visningsprogram -Polyview-fra før, faller ACD bort i denne omgangen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå