Bruno Mars Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det var en kjekk liten sak jeg kunne tenkt meg, og den passet til min spiller. Men er det noen som har prøvd den? Det jeg stort sett leser om den er at den gjør det den skal, men litt dårlig rekkevidde. Pioneer CD-SR100 - Pioneer's hjemmesider. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg har ikke prøvd den. Men det er sikkert en fin liten duppeditt Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Du har prøvd den/bruker den nå, altså? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 har hørt at den må peke rett på spilleren for at den skal funke. Kjøpte den nesten selv, men slå fra meg det når jeg så hvor mange som hadde dårlig erfaring med den. :/ Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 har hørt at den må peke rett på spilleren for at den skal funke. Kjøpte den nesten selv, men slå fra meg det når jeg så hvor mange som hadde dårlig erfaring med den. :/ I mitt tilfelle så har det ikke noe å si hvor jeg peker den siden den bruker bluetooth- og IKKE infrarød-teknologi. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Denne bruker iR. Du må ha SR110 eller noe tror jeg, for den bruker Bluetooth. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 nemlig. GÅ for bluetooth varianten hvis du har muligheten for det. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Da må jeg i så fall skaffe en sånn bluetooth- adapter til rundt 2000,- og det er det ikke verdt. Skal se om jeg kanskje prøver den med iR, og passer på at jeg eventuelt kan returnere hvis det er for dårlig. Edit: 1200,- ca på pixmania, men fortsatt 10 ganger for dyrt. Endret 8. februar 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Da må jeg i så fall skaffe en sånn bluetooth- adapter til rundt 2000,- og det er det ikke verdt. Skal se om jeg kanskje prøver den med iR, og passer på at jeg eventuelt kan returnere hvis det er for dårlig. Edit: 1200,- ca på pixmania, men fortsatt 10 ganger for dyrt. Ja, eller du kan kjøpe deg en ny pioneer hovedenhet til samme prisen med bluetooth og fjernkontroll Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Vel den jeg har nå kjøpte jeg for nesten halv pris av det den koster normalt. Så jeg kan jo selge og kjøpe en bedre modell og nesten gå i pluss. Men vet ikke om noen med kortleser ("må" ha) og bluetooth... Endret 8. februar 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hva mener du med kortleser? Så vidt jeg vet er det populært for tiden med USB-inganger (p8100bt har 2 usb-plugger) og bluetooth... men den er sikkert ganske over budsjettet. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Kan skaffe den til ca 2900, noe som er ca 1000,- mindre enn vanlig, men litt dyrt ja. Jeg har kortleser på min, SD- minekort. Da slipper jeg USB- stick, og CD. Pioneer har iallefall ingen spillere med begge deler. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kan skaffe den til ca 2900, noe som er ca 1000,- mindre enn vanlig, men litt dyrt ja. Jeg har kortleser på min, SD- minekort. Da slipper jeg USB- stick, og CD. Pioneer har iallefall ingen spillere med begge deler. p8100bt er lagt opp slik at du kan skjule USB- stickene i hanskerommet osv. Alt er skjult Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Blir nok litt for dyrt anyway. Jeg har en god spiller jeg betalte litt over 1000,- for, om jeg ikke får rattmontert fjernkontroll til den så overlever jeg. For se om jeg kan teste en slik med iR etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå