Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pioneer CD-SR100 (Steering Wheel Remote Control) - Noen som har prøvd denne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har hørt at den må peke rett på spilleren for at den skal funke. Kjøpte den nesten selv, men slå fra meg det når jeg så hvor mange som hadde dårlig erfaring med den. :/

I mitt tilfelle så har det ikke noe å si hvor jeg peker den siden den bruker bluetooth- og IKKE infrarød-teknologi.

Lenke til kommentar

Da må jeg i så fall skaffe en sånn bluetooth- adapter til rundt 2000,- og det er det ikke verdt. Skal se om jeg kanskje prøver den med iR, og passer på at jeg eventuelt kan returnere hvis det er for dårlig.

Edit: 1200,- ca på pixmania, men fortsatt 10 ganger for dyrt.

Endret av mx1000
Lenke til kommentar
Da må jeg i så fall skaffe en sånn bluetooth- adapter til rundt 2000,- og det er det ikke verdt. Skal se om jeg kanskje prøver den med iR, og passer på at jeg eventuelt kan returnere hvis det er for dårlig.

Edit: 1200,- ca på pixmania, men fortsatt 10 ganger for dyrt.

Ja, eller du kan kjøpe deg en ny pioneer hovedenhet til samme prisen med bluetooth og fjernkontroll :p

Lenke til kommentar
Kan skaffe den til ca 2900, noe som er ca 1000,- mindre enn vanlig, men litt dyrt ja.

Jeg har kortleser på min, SD- minekort. Da slipper jeg USB- stick, og CD. Pioneer har iallefall ingen spillere med begge deler.

p8100bt er lagt opp slik at du kan skjule USB- stickene i hanskerommet osv. Alt er skjult :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...