Gå til innhold

[Løst]Spillpc, rask prossesor og ram.

Anbefalte innlegg

Acer Blackbeast 8940G Core i7-720QM 4GB

HP Envy 15-1195 Intel Core i7-720QM

Er på jakt etter en pc som egner seg som spill og vanlig bruk pc....

Når jeg ser på grafikk ser det ut som HP Envy trekker det lengste strået. Men er litt i tvil når jeg er på batteri og HDD. Hadde noen av dere godt for HP Envy ?

Den siste har også 8gbram som gjør den til en sikker vinner om jeg skal kjøre linux virtuellt.

Prossesoren skal jo være en quad core etter det jeg fant på nettet. Er denne quadcore utgaven bra ?

EDIT: prossesoren er jo samme typen på disse pcene, HDD er større på Blackbeast. Noen som har noen ideer/tips til hva jeg bør gå for, eller om jeg bør vurdere en helt annen ?

Endret av Datasmurfen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor i svarte går du på et forum og spør om hjelp hvis du ikke kan ta imot tips.

har testet multicom d900 hos en kamerat, den er hissig for å være bærbar.

btw, jeg ville aldri kjøpt ferdig konfigurerte pcer, det gjelder både stasjonær og bærbar. Det er som regel aldri helt som du vil ha det selv.

Jeg ville også tenkt på ati mobility 5870, hvis du skal bruke den til spilling.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Hvorfor i svarte går du på et forum og spør om hjelp hvis du ikke kan ta imot tips.

btw, jeg ville aldri kjøpt ferdig konfigurerte pcer, det gjelder både stasjonær og bærbar. Det er som regel aldri helt som du vil ha det selv.

han ha vel aldri sagt han ikke vil motta tips . han spør bare om forslaget hans var bedre. noe det obv er.

Lenke til kommentar

han ha vel aldri sagt han ikke vil motta tips . han spør bare om forslaget hans var bedre. noe det obv er.

Takk Gmoen . Endelig noen som holder seg saklig...

Setter innlegget som løst nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...