Poikan1337 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hei jeg har en compaq presario cq60 med intel celeron prossesor dette er en notbook pc også... men jeg har et lite spørsmål i det siste har det vært litt feil når jeg skulle boote opp og sånt det har tatt 10 min bare til logon i vista... men nå de 2 siste dagene har pcen gåt sinsykt fort i rund 30min så blir den treig når jeg skur den på bruker den ikke lengre tid en windows 7 på og boote opp faktisk kortere hvis pcen står på for lenge skrur den seg plutselig av også så er det noe med noen instiller eller noe sånt som gjør at prossesoren skal kjøre på fult også blir den "sliten" etter og kjørt på fult i 20min.... hvet ikke jeg men kunne vært det dette hente etter hat jeg støvsugde utenpå viftene på pc "bærebar" er det noen programmer som kan fikse dette eller noe ? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Du har antaglig gjort vondt værre med støvsugingen. Det vil si at støvet er pakket hardere inn i kjøleribber etc En skikkelig rens er nødvending (Ok bruk for asll del ikke støvsuger). Lenke til kommentar
Poikan1337 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Du har antaglig gjort vondt værre med støvsugingen. Det vil si at støvet er pakket hardere inn i kjøleribber etc En skikkelig rens er nødvending (Ok bruk for asll del ikke støvsuger). Vil det funke med en kjøkkenstøvsuger? sånn liten som henger på veggen og hvordan skal jeg rense den da? Edit:skrivefeil Edit igjen: Vis jeg går på data klasifisering så har prossesor gått ned til 1.1 den var på rundt 3.5 før... Endret 7. februar 2010 av Poikan1337 Lenke til kommentar
Poikan1337 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Bump !! trenger hjelp aslå! Lenke til kommentar
wim Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hold for all del støvsugeren vekk fra pc komponenter. Støvsugere genererer statisk elektrisitet, statisk elektrisitet ødelegger elektriske komponenter. Bruk istedet luft-på-boks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Hei jeg har en compaq presario cq60 med intel celeron prossesor dette er en notbook pc også... men jeg har et lite spørsmål i det siste har det vært litt feil når jeg skulle boote opp og sånt det har tatt 10 min bare til logon i vista... men nå de 2 siste dagene har pcen gåt sinsykt fort i rund 30min så blir den treig når jeg skur den på bruker den ikke lengre tid en windows 7 på og boote opp faktisk kortere hvis pcen står på for lenge skrur den seg plutselig av også så er det noe med noen instiller eller noe sånt som gjør at prossesoren skal kjøre på fult også blir den "sliten" etter og kjørt på fult i 20min.... hvet ikke jeg men kunne vært det dette hente etter hat jeg støvsugde utenpå viftene på pc "bærebar" er det noen programmer som kan fikse dette eller noe ? Edit:skrivefeil :!: Beklager off-topic. *tørker tårene* Endret 8. februar 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Poikan1337 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Hold for all del støvsugeren vekk fra pc komponenter. Støvsugere genererer statisk elektrisitet, statisk elektrisitet ødelegger elektriske komponenter. Bruk istedet luft-på-boks Er det noe jeg kan gjøre for og fikse det ?? trenger virkelig hjelp med det Lenke til kommentar
Poikan1337 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Hold for all del støvsugeren vekk fra pc komponenter. Støvsugere genererer statisk elektrisitet, statisk elektrisitet ødelegger elektriske komponenter. Bruk istedet luft-på-boks Er det noe jeg kan gjøre for og fikse det ?? trenger virkelig hjelp med det Kom igjen vær så snill noen jeg sliter her QQQQ Lenke til kommentar
Poikan1337 Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Bump bump bump ! jeg sliter kjøpte kanskje en ny pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå