V-by Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Skal teste ut en Kite, og lurer på om det er noen trefattige områder i nærheten som noen vet det blåser på i dag... Får jeg ikke noe svar, så blir vel Nordsetra stedet og teste. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hmm, bor ikke der akkurat nå, men etter erfaring må du nok opp på fjellet ja. Eller på mjøsa da, om det blåser nede i bygda. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Bor ikke langt unna, men ville satset på å komme meg oppi fjellet. Trekker litt på mjøsa, men er ganske pent vær idag Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Vingnes og Storhove er to plasser med mye vind. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Mener jeg har sett en del som driver med kiting innover forbi Gaiastova på toppen av Hafjell. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Fått det tipset også i det sisste, så blir vel en tur på hafjelltoppen for å teste forholdene. Og av en eller annen grunn, så slutter det alltid å blåse når jeg skal kite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå