Delvis Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Har lett med lys og lykter i programoversikter og alt mulig. Men ikke tale om å finne ut hvor kampen Island - Norge går på TV. Den går kl. 21.00 om kvelden. Men vet noen hvilken kanal eller hvor på nettet den kan ses? Vil helst vite dette i så god tid som mulig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Oppdatering: Har funnet ut at det er Canal + som sender bortekampene. Så da er det å finne ut alternative muligheter da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Er det bare meg, eller vil første runde av EM-kvalikken gå på fredag? Hva er poenget? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Vant Norge EM i dag?? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Virker sånn, det tok jo av mer enn når Norge vinner privatlandskamper. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Vant Norge EM i dag?? Vi vant vist EM og så viste visnok Gud seg. Selv om ikke jeg tror på han da... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Var det eg trodde. Noe måtte det være, men var så vanskelig å lese overskriftene, for fikk bare deler av de store bokstavene inn på skjermen om gangen.... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Virker sånn, det tok jo av mer enn når Norge vinner privatlandskamper. Det var da utrolig merkelig?Vi slo et av verdens beste lag i kvaliken. Jeg ser ikke noe problem med å feire en stor skalp. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det er vist morsomt å leke drittsekk vet du, Jørgen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det er vist morsomt å leke drittsekk vet du, Jørgen. oooooooooooOOOooooOOOoohhhh! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det klages når vi taper, og det klages når vi vinner. Verden forandrer seg aldri. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hva i Guds navn. For å gjøre rede for min tankegang: Jeg er overlykkelig over NOrges seier over Portugal i dag, men hva er vitsen med å fyre opp som faen? 2 kamper er spilt, det er langt igjen. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Eg gleder meg over seieren. Såg tilogmed kampen (!!!!). Er gøy når norge gjør det bra. MEN, det er akkurat som med Bergen og Brann. Enten er det gull eller så er det nedrykk. Bare håper at i denne kvaliken så fortjener Norge å gå videre, og gjør det. Orker ikke mer av de "hvis om atte avhengig av andre lags resultater for å kanskje komme med som en av de bedre toerane..." Media er mitt hat, ikke Drillo Geir. Men du må bare generalisere. Fullt lovlig. Det klages når vi taper, og det klages når vi vinner. Verden forandrer seg aldri. Og enkelte sitter på sin høye hest okke som.... Nei, verden kommer aldri til å forandre seg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det klages når vi taper, og det klages når vi vinner. Verden forandrer seg aldri. Det er åpenbart at det blir klaging når vi taper. Men hvor ofte kan vi virkelig, innerst inne være stolt over en seier og si at vi virkelig fortjente den gjennom godt (og kanskje pent) spill? Ikke i dag i hvert fall. Flott resultat, men alle vet at Portugal er i en dårlig periode nå, vi hadde hjemmekamp og målet var flaks. Så kan man jo si at en hver kamp er litt slik, men håper noen forstår hva jeg skriver. 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Og enkelte sitter på sin høye hest okke som.... Nei, verden kommer aldri til å forandre seg. Rir heller min høye og positive hingst enn å være en negativ drittsekk hele tiden. Det er åpenbart at det blir klaging når vi taper. Men hvor ofte kan vi virkelig, innerst inne være stolt over en seier og si at vi virkelig fortjente den gjennom godt (og kanskje pent) spill? Ikke i dag i hvert fall. Flott resultat, men alle vet at Portugal er i en dårlig periode nå, vi hadde hjemmekamp og målet var flaks. Så kan man jo si at en hver kamp er litt slik, men håper noen forstår hva jeg skriver Såklart, men det er en del av fotballen. Vi skal være glade for at vi møtte Portugal nå. Samtidig må vi innse våre kvaliteter, og at vi ikke har sjanse til å vinne mot lag som Portugal med blendende fin fotball og å spille dem opp på tribunen. For at vi skal vinner kamper mot stornasjoner, er det først og fremst en real fysisk kamp vi må vinne, og vi må få uttelling på de antakelig få sjansene vi får i kampen, og holde pottetett bakover. Da kan vi faktisk vinne. Norske landslaget innehar kvaliteter til å slå alle, faktisk, men det krever en utrolig stram taktikk som holdes 100% og litt stang inn. Vi er lite drittland i fotball, og må ta det deretter mot lag som dagens motstander. Noe annet vil være å forvente at Strømsgodset utspiller Barcelona. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Og enkelte sitter på sin høye hest okke som.... Nei, verden kommer aldri til å forandre seg. Rir heller min høye og positive hingst enn å være en negativ drittsekk hele tiden. Ser ikke helt forskjellen på å være en positiv drittsekk og å være en negativ drittsekk.... Ser heller ikke ka drittsekk har med dette å gjøre. Hvis det ikke skal mer til enn en kommentar om media i dette landet, som tar helt av, før man er drittsekk hele tiden så er jo det greit... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Siktet selvfølgelig ikke til at du var en drittsekk, jeg snakket generelt om at jeg heller vil ha hesten min enn å være konstant negativ når du sa jeg var på min høye hest. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Jau... En hest er verdt mye penger. Hvertfall de høye! Edit: Høye, ikke høy.... Endret 8. september 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Canal + har fått bortekampen mot Danmark og. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) At Norge kommer til EM 2012, det er jeg 99% sikker på Endret 8. oktober 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå