DJ_Dark Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ronaldo kommer til å kjøre Norge alene. Så har vi Nani på andre sida. Riise og Høgli må være på sitt beste. Husker du da Messi var på Ullevaal? Han fikk ikke mye til akkurat. Treningskamp vs kvalikk.... Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Huff, det her kan bli stygt. Tom Høgli vs. Cristiano Ronaldo. Jeg har ikke trua. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Huff, det her kan bli stygt. Tom Høgli vs. Cristiano Ronaldo. Jeg har ikke trua. Feil! Det blir Riise vs Ronaldo. Høgli møter Nani han. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hm. mener Nani spilte på høyresiden for Portugal. Gjorde han ikke det mot Bosnia? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Når Ronaldo er omtrent like god på høyre som på venstre, mens Nani er ganske mye bedre på høyre enn venstre, sier det seg egentlig litt selv at Ronaldo tar venstrekanten mens Nani tar høyrekanten. Aner ikke om det har vært slik på landslaget, men sunn fornuft slår sjelden feil. Eneste laget jeg er misfornøyd med er Island, ellers ser det absolutt bra ut. Portugal virket ikke akkurat supersolide i VM-kvalliken, og det blir gøy med slaget om Skandinavia (eller Skagerak?). Kypros har jeg egentlig ikke noe forhold til, men det bør være 6 relativt lette poeng. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kypros har jeg egentlig ikke noe forhold til, men det bør være 6 relativt lette poeng. Må du ikke glemme at Kypros to år på rad nå har hatt et klubblag i CL gruppespillet! Det er sterkt! De er en upcoming nasjon innen fotball! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg tror vi får større utfordringer med Kypros enn Island. Så kan man jo håpe at Portugal kampen hjemme går på en sur og kald høstkveld, så stjernene dems får fryst mens vi rundspiller dem Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Ble en fruktelig jevn gruppe. Portugal>Danmark>Norge>Island-Kypros etter hvilken nasjon som er best. Gjelder å vinne så mange som mulig hjemme, og tape minst mulig borte. Portugal og Danmark blir vanskelige å slå på bortebane, mens Island og Kypros kan overraske. Men gruppa kunne vært mye tøffere, så muligheten er der. Endret 9. februar 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Tipper Norge går på en smell mot Kypros. Så utrolig typisk Norge! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Her slår Riise tilbake mot Ronaldo :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Er redd det kommer til å slå tilbake på han etter kampen mot Portugal. :!: Lenke til kommentar
States Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Tror vi kan ovveraske her, Det er en veldig åpen gruppe, Og på en god dag kan vi slå alle lagene. Her er laget jeg mener vi burde bruke: Knudsen,Ruud,Hangeland,Reginiussen,Riise Huseklepp,Skjelbred,Grindheim,Hauger,Pedersen Carew Endret 2. mars 2010 av States Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/landslaget/artikkel.php?artid=593760 Tviler på at vi kommer oss til EM, så Riise må nok vente med milepælet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det er utrolig teit svart av Ronaldo. "To be honest, i don't remember." Hvem sa du hadde spilt mot han før? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Går den så forbanna tidlig? Så mye følger jeg med. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 7. september kommer Ronaldo til Ullevaal 3. september 2010:Island (B) 7. september 2010: Portugal (H) 8. oktober 2010: Kypros (B) 26. mars 2011: Danmark (H) 4. juni 2011: Portugal (B) 2. september 2011: Island (H) 6. september 2011: Danmark (B) 11. oktober 2011: Kypros (H) Hvilke kamper er det folket her inne har tenkt å dra på? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Har lyst til å se hjemmekamp mot Portugal eller Danmark Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Dette blir spennende, men troa på at Norge når sluttspillet er lik 0. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Gidder ikke reise til Oslo for å se landskamp. Har ikke så stor tro på Norge heller... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Skal på en landskamp iløpet av kvalikken. Har ikke vært på en før så. Tror det kan bli bra mot Danmark. Forventer ordkrig før kampen hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå