Emils. Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Fernando Torres med færrest minutter blant toppscorerne: Torres 190 min Dzagoev 251 Mandzukic 269 Gomez 279 Balotelli 419 Ronaldo 450 #2em Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Klasse i dag, første gang de har vist det sanne Spania i EM faktisk. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Fernando Torres is the Golden Boot winner for EURO 2012. He wins the Golden Boot despite being on the field for just 189 minutes. -S Også; Fernando Torres has won more trophies this year than Arsenal have in the last 7. Endret 1. juli 2012 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 De sparte det beste til slutt Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Noen som vet sangen som ble spilt mens pokalen ble løftet opp?? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 I et EM fult av angrepsvillig fotball ble det nesten et antiklimaks på slutten i form av hvor overlegne Spania var, det blir spennende å se hvordan Sør-Amerika svarer på dette om to år, spesielt med et ungt og sultent Italia som plutselig har bestemt seg for å angripe i stedet for å forsvare og ikke minst et revansjesugent Tyskland. Gleder meg allerede! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Eg ser ironien i det faktum at siden Torres ikke er god nok for spanjakkene ble han målkongen i EM Ikke syt nå emils..... Lenke til kommentar
Qaanaaq Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Kan vel si det sånn at Spania var best i går. Vil gå så langt som å si at Spania, som de har fremstått spesielt de siste to-tre årene, er en veldig verdig kandidat til å være det beste landslaget som noen gang har eksistert. Gratulerer Spania! Skal prøve å ikke gå for langt i å reklamere her, men vil virkelig anbefale denne quizzen for alle som mener å ha en sjanse på å huske alle resultatene i EM: http://www.sporcle.c...de/euro-results Endret 2. juli 2012 av Qaanaaq Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Håhåhå, sjanseløs på gruppe C, hvertfall. 14 av 31. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 27 av 31. Noen ganger skulle ønske at jeg husket viktige ting i stedet for statistikk. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 30/31. Trykket inn 0-1 istedenfor 1-0 i Tsjekkia - Polen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 I et EM fult av angrepsvillig fotball ble det nesten et antiklimaks på slutten i form av hvor overlegne Spania var, det blir spennende å se hvordan Sør-Amerika svarer på dette om to år, spesielt med et ungt og sultent Italia som plutselig har bestemt seg for å angripe i stedet for å forsvare og ikke minst et revansjesugent Tyskland. Gleder meg allerede! For ikke å snakke om vertslandet Brasil. Joda, det er bare å begynne å glede seg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Lo godt http://vimeo.com/45570623# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå