Jotun Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Det ser eg ikke bort fra. Veldig mange rare spillere som har gjort det. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Synd at Portugal kom seg videre, fortjent var det da. Lenke til kommentar
Swampthing Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Har fra før turneringen tippet Italia, Spania og Sverige som noen som kan hevde seg blant topp 3. Jeg gleder meg til å se om Italia går så langt som jeg tror de kan, jeg har også troen på at Spania går til finalen. Da de spilte mot hverandre var det fantastisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Tyskland-England og Portugal-Spania i semifinalene hadde vært s fantastisk Endret 22. juni 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Helt enig. Tyskland-England hadde blitt fantastisk, Portugal-Spania likeså. Håper virkelig at oppsettet blir seendes ut slik også Endret 22. juni 2012 av Krølle Lenke til kommentar
Populært innlegg Jørgen Skrevet 22. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 22. juni 2012 Uten å være en sprellemann ville ikke Balotelli vært større enn det Ritchie de Laet er. På sitt beste. Han vet det nok like godt som agenten hans. At han er avhengig av ablegøyer og kontroverser for å nå noe som helst. Han har hatt god nok tid på å bevise seg som det unike talentet han ble hypet opp som. Han har egentlig ingenting bortsett fra at han skyter i 10 av 10 situasjoner (og deretter scorer en gang i blant) og selve personen. Legende og drittspiller. Akkurat som Kuyt. Jeg er sterkt uenig. Balotelli er - for å bruke å bruke et forslitt uttrykk - verdensklasse på sitt aller beste, men han varierer voldsomt i kvalitet. Det levner likevel ingen tvil om at han har alt som skal til for å lykkes. I en alder av 21 år har han en fysikk man bare kan beundre. Han er knallsterk i kroppen, og har et godt rykk. Jeg synes ikke vi har fått se like mye av rykket i City som man fikk i Inter, men likefullt kan man se at det er der. Hvor mange spisser i verden har forresten de samme tekniske ferdighetene som Super Mario? Svært få, og kombinert med de enorme fysiske fordelene blir han å regne med de kommende årene. Tre Serie A troféer, Coppa Italia, FA-Cup og et Premier League-mesterskap er ikke verst for en kar som ble født i 1990, 148 kamper og 55 mål. Hvis vi sammenligner vår egen Danny Welbeck opp mot Mario Balotelli ser man fort at Welbeck ikke er i nærheten. Welbeck er for øvrig min egen favoritt etter Giggs, men foreløpig er han ikke i nærheten av italieneren. Sjokkerer det noen at Balotelli ikke dominerer Premier League i en alder av 21 år? Han hadde en grei førstesesong, til tross for at mange skrek flopp, og har fulgt opp med en betraktelig bedre sesong. Balotelli er der han er på grunn av sitt massive talent. Det er ingen trenere som en ønsker en bråkmaker i klubben. Han får sjanse på sjanse fordi man er redd for å glippe en potensiell stjernespiller. Det er synd at spillere hypes opp til de grader, og det er synd at Balotelli ikke kun fokuserer på seg selv som fotballspiller, men det aller tristeste er at man i dagens fotball forventer at spillere når sitt fulle potensial før de en gang er i midten av tyveårene. Det er svært få spillere på Balotellis alder som har i nærheten av det samme potensialet. 11 Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Meget bra innlegg. Har heller ingen tvil om at Ballotelli kommer til å dominere fotball i hvertall 8 år til. Mange "kontroversielle" spillere som har lyktes, ser ingen grunn til at Super Mario ikke skal gjøre det. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Velger faktisk å snu på det. Hvis Balotelli istedenfor å være sprellemann hadde vært like profesjonell som f.eks. Cristiano Ronaldo eller Paul Scholes ville han vært enda bedre. Han hadde kanskje vært på vei mot Messi/Ronaldo-klassen hvis han hadde tatt fotballen (og livet?) mer seriøst, for talentet hans er det ytterst få som er så heldige å ha. Gjør meg ingenting at han lager litt leven. Digger fyren til tross for hvor han spiller. Trenger noen fargeklatter også. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Eksakt hva har han gjort for å "ødelegge sitt talent" ? Lekt med fyrverkeri, parkert hvor han vil, og chiller litt under pushups? Han er bare morsom, og jeg tror han er uhyre proffesjonel når det kommer til trening, ellers hadde han ikke spilt på Manchester City og Italia. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Snip Godt innlegg om Balotelli, Jørgen. Hvis du ikke har lest det allerede, vil jeg annbefale dette essayet: http://www.dagbladet...talia/22299062/ Vakker prosa om fotballens, for tiden, mest fascinerende skikkelse. [edit]Et lite utdrag: For hans føtter blir det vanskelige enkelt, og det enkle vanskelig. Han stritter mot selve spillets koordinater. Protesten hans er kanskje både furten og formålsløs — men det gjør den ikke mindre heroisk. Som alle oss andre er Mario Balotelli fanget av verden. Men han gir seg i det minste ikke uten kamp. Endret 27. juni 2012 av Geir M Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Må innrømme at jeg ikke helt fikk tenning av Portugal-Spania. Straffekonk er alltid nervepirrende, men la oss endelig håpe at ikke flere av sluttoppgjørene avgjøres på denne måten. Det kan virke som om man er mer redd for å tape enn man har lyst til å vinne. Ser frem til Italia-Tyskland i kveld. Holder en knapp på Tyskland selv, utfra hva jeg har sett så langt. En eventuell Tyskland-Spania finale synes jeg blir omtrent umulig å spå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Si meg, hva er greia med at det blåses av helt ekstremt fort i alle kampene i EM? Ofte før overtiden er helt ferdigspilt, og senest to-tre sekunder etter. I dagens semi (Italia-Tyskland) var det straffescoring på overtid, og likevel gikk den såvidt over fire minutter (som var det som sto på tavla). Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 De satte vel spillet i gang ganske så raskt, gikk vel ikke mange sekunder bort der. Skal ikke legges til ekstra for at det dømmes straffer, naturlig del av spillet, på lik linje som corner og innkast. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Mener å ha hørt at det skal legges til 30 sek for mål? Det tar jo ofte litt tid. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Spiller ingen rolle - Italia er videre. Pirlo er gud, og Balotelli er konge. Håper de tar Spania i finalen, ellers risikerer vi at "alle lag" skal spille som Spania. Uten ekstremt gode kvaliteter på spillerne (les: gode bevegelser og ekstremt pasningssikker), betyr det stort sett å trille ball med trygge pasninger til egne medspillere langt bak på banen.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg er ekstremt skuffet over tapet mot Italia i dag... jeg begynner å bli lei av at Italia skuffer meg :-P Håper Italia slår Spania i finalen, for jeg er mektig lei både Spania og Barcelona. Personlig gidder jeg ikke å se finalen engang, for jeg tror det blir en kjedelig affære. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Snip Godt innlegg om Balotelli, Jørgen. Hvis du ikke har lest det allerede, vil jeg annbefale dette essayet: http://www.dagbladet...talia/22299062/ Leste den for et par dager siden. Det var vakkert. Flott å se at Balotelli strålte i semifinalen. Nå håper jeg han får en like god finale. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Helvete faen. Ble som jeg fryktet før EM... Degosene igjen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå