Smågal Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hehe. "Russland kommer til å vinne EM", halve fotballverden etter èn god kamp. 2 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Nydelig at russerne er ute. Lenke til kommentar
gizzzi Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hvis Nederland går ut i kveld er det virkelig hjerteskjærende... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Ønsker ikke Portugal videre, så om Nederland scorer et til, og Danmark holder Tyskland til uavgjort er jeg fornøyd. :-) Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Nå krysser jeg fingre og tær for Hellas - Spania og verdenshistoriens kjedeligste mesterskapsfinale. Endret 18. juni 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Vi kan få noen spenstige kvartfinaler. Ser for meg Spania - England og Frankrike - Italia. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Spania - Ukraina! Viktig i forhold til tippelag på jobben at England ikke går videre. Jeg hadde gamblet på Sverige, men dem dumma seg ut... Lenke til kommentar
blueprint1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Noen her som har troen på at Hellas/Tsjekkia går videre mot all odds? Lenke til kommentar
blueprint1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Det har vært mange store overraskelser så langt i årets Fotball - EM så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg sier ikke det er umulig, jeg bare svarte på om jeg tror på det. Tyskland er ett maskinlag, og Portugal har for mange gode spillere, så jeg tror ikke Tsjekkia og Hellas går videre Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Jeg tror Hellas klarer å forsvare seg videre, og Portugal går videre.. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Jeg er skuffet over at gruppekvaliken utspilte seg på en så forutsigbar måte; jeg hadde håpet at noen underdogs gikk videre, at noen store favoritter ble slått ut mot all forventning og at vi hadde fått et overraskende sluttspill. Dessverre ser det ut til at alt vil bli avgjort mellom den "vanlige gjengen" av vesteuropeiske nasjoner. Når det er sagt gleder jeg meg til å se Spania mot Frankrike og England mot Italia. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Jeg tror mye skal til for at et svekket Hellas klarer å stå imot Tyskland en hel mesterskapskamp. Spesielt når det er utslagsrunde. At Portugal slår ut Tsjekkia anser jeg som sannsynlig, men Tsjekkia har overrasket stort tidligere. De andre to kampene er også ganske åpne vil jeg si. Verken Italia eller England har imponert meg, og det har ikke Spania heller. Om Frankrike har dagen kan de slå ut Spania hvertfall. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Da har jeg tippa: Tsjekkia-Portugal B Tyskland-Hellas B Spania-France U England-Italia B 128 i odds satsa 100,- Små sjanser for at denne går inn spess Hellas, mn måtte bare.. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Uten å være en sprellemann ville ikke Balotelli vært større enn det Ritchie de Laet er. På sitt beste. Han vet det nok like godt som agenten hans. At han er avhengig av ablegøyer og kontroverser for å nå noe som helst. Han har hatt god nok tid på å bevise seg som det unike talentet han ble hypet opp som. Han har egentlig ingenting bortsett fra at han skyter i 10 av 10 situasjoner (og deretter scorer en gang i blant) og selve personen. Legende og drittspiller. Akkurat som Kuyt. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Lurer på om han putter på Old Trafford neste sesong også. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå