Samcki Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Russland satser på en spiller, og når han spiller dårlig så spiller laget dårlig.... Polen har en del meget gode spillere skal jeg si! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg har fortsatt trua på en Polsk kvartfinale etter kveldens kamp. Tyskland - Polen kan bli en interessant affære i så tilfelle! Lenke til kommentar
hightow Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Huff, dette er tragisk å se på: Mye holding i trøya, og ELENDIG skuddteknikk. Det hjelper ikke å ha strak vrist når hofta kommer for langt fram i forhold til overkroppen. Da går ballen LANGT over mål... 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Dårlig gressmatte også. Fysjom! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Høydare i dag, denne gruppa er morrsom å følge. Vurderer puben i kveld. Endret 13. juni 2012 av guttorm Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Med Danmark seier og tysk seier, er Nederland da ute? 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg behøver vel egentlig ikke svare på det? 4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Vel, siden Danmark og Tyskland da er de eneste lagene med 6 poeng når det gjenstår en kamp, så burde vel være ganske innlysende at de ryker Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Joda, men gikk litt fort i svingene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Liker at når vi går ut i siste grupperunde så er det så og si helt åpent om hvem som kommer videre. Eneste som er 100% sikkert er at Irland og Sverige er ute, alt annet er up for grabs. Slik sluttspill skal være Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Satser på en forykende avslutning av gruppene i dag og i morgen! Nederland kommer til å satse alt i den kampen, Portugal er kjente for å syte og det kommer til å bli en heftig kamp! Håper Tyskland tar en komfortabel seier mot Danmark! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Disse ønsker jeg skal avansere: Gruppe A: Polen og Russland(uavgjort mellom grekerne og tsjekkia altså) Gruppe B: Tyskland og Danmark (disse spiller uavgjort og Potugal taper) Gruppe C: Italia og Spania Gruppe D: England og Ukraina (men det er nok umulig, så blir nok Frankrike som avanserer) Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Disse ønsker jeg videre: Frankrike Disse ønsker jeg ikke videre: England, Spania og Hellas. Bryr meg ikke om de andre. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Er det noen grunn til at dagens kamper spilles på samme tidspunkt? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 I kveld hadde det vært spenstig hvis grekerne klarte å kjempe seg til en seier mot Russland. Det er lite som tyder på at de skal klare akkurat det, men det hadde vært morsomt og overraskende. Tsjekkia mot Polen håper jeg ender med polsk seier. Alt annet er for dårlig, og de kan ikke være bekjent et EM på hjemmebane uten en eneste seier. Mest sannsynlig går vel Russland til kvartfinale som gruppevinner sammen med Polen eller Tsjekkia på andreplass. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Er det noen grunn til at dagens kamper spilles på samme tidspunkt? det er helt vanlig i playoffs Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Blir morsomt å følge gruppe A iallefall, spesielt om Hellas skulle ta ledelsen og om de da går aktivt for nummer 2 eller ikke. Hellas 1-0 og U i andre kampen = Hellas ryker. Hellas 1-0 og vinner i andre kampen = Hellas går videre. Hellas 2-0 og U i andre kampen = Hellas og Russland (!!) går videre. Hellas 2-0 og vinner i andre kampen = Hellas videre, Russland ute. Hellas 3-0 og U i andre kampen = Hellas og Russland (!!) går videre. Hellas 3-0 og vinner i andre kampen = Hellas videre, Russland ute. Hellas 4-0 = Russland ute. Endret 16. juni 2012 av PSV 3 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Ingen Sczcesny og ingen Rosicky. Da blir det Russland mot grekerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå