Samcki Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Liker både Tyskland og Danmark jeg, pesskjedelige kamper, bra resultater. Reprise fra '92? Neppe, Nederland er langt bedre enn det de viste i dag, de var i grunn overlegne Danmark som hadde gullhår. Nederland kommer til å slå Portugal og muligens Tyskland, ser fortsatt for meg at Danmark og Portugal ryker ut. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Så lenge Tyskland går videre, og Portugal ikke, er det samme for meg hvem som avanserer av Danmark og Nederland. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Håper Nederland går videre fremfor Danmark tiltross for min danske tilhørighet. Jeg er redd Danmark ville lagt seg defensivt gjennom de neste kampene, mens Nederland kan spille offensiv og morsom fotball . Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Neppe, Nederland er langt bedre enn det de viste i dag, de var i grunn overlegne Danmark som hadde gullhår. Nederland kommer til å slå Portugal og muligens Tyskland, ser fortsatt for meg at Danmark og Portugal ryker ut. Tæhæ. Du glemmer tydeligvis historien imellom Nederland og Portugal. Disse kampene her blir som regel alltid et fyrverkeri uten like av stygge taklinger og kort. At di garantert slår Portugal ser jeg på som veldig usikkert, spesielt med tanke på hvor utrolig dårlig forsvaret var idag. Tyskland slår di IKKE! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Neppe, Nederland er langt bedre enn det de viste i dag, de var i grunn overlegne Danmark som hadde gullhår. Nederland kommer til å slå Portugal og muligens Tyskland, ser fortsatt for meg at Danmark og Portugal ryker ut. Tæhæ. Du glemmer tydeligvis historien imellom Nederland og Portugal. Disse kampene her blir som regel alltid et fyrverkeri uten like av stygge taklinger og kort. At di garantert slår Portugal ser jeg på som veldig usikkert, spesielt med tanke på hvor utrolig dårlig forsvaret var idag. Tyskland slår di IKKE! Hverken Tyskland eller Portugal så spesiell skremmende gode ut heller. Nederland har noen utfordringer i forsvaret, men stiller med Europas sterkeste angrep. Nederland er et helt annet lag enn det som stilte i EM 04. Så om Nederland får dreisen på angrepsspillet så kan de vinne alle kampene. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Det som hadde vært fønni, var om Polen og ikke Portugal var det fjerde laget i gruppe B. Fire land som basically grenser til hverandre, og alle hater Tyskland i midten (klar over at det ikke går pga seedingen) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Observert flere ganger at dommerne i dette Em velger å blåse av før overtiden har gått ut. Det finner jeg litt irriterende. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 JAJAJAJAJAJAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 På vei hjemover etter en utrolig tur. Skal hilse fra Scheie og Drillo, bodde på samme lille hotell som de ^^. 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hvilke kamper var det du så? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hva heter den sangen som blir spilt hver gang spillerne kommer inn på banen? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Neppe, Nederland er langt bedre enn det de viste i dag, de var i grunn overlegne Danmark som hadde gullhår. Nederland kommer til å slå Portugal og muligens Tyskland, ser fortsatt for meg at Danmark og Portugal ryker ut. Disse kampene her blir som regel alltid et fyrverkeri uten like av stygge taklinger og kort. Nettopp derfor ser jeg frem til kampen, samtidig som jeg stripper EM laget mitt for tyske og portugisiske spillere. Det har ikke vært alt for mange kort hittil, men spørs om ikke antallet øker kraftig etter nevnte kamp Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v=0J2QdDbelmY Var ikke den jeg mente. Fant den etter litt googling. http://www.youtube.com/watch?v=kVLiw8kvBRg Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Ah, ok. Eneste sangen jeg har lagt merke til under EM er i grunn Seven Nation Army så regnet nesten med det var den. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hvilke kamper var det du så? Var i Gdansk og så Spania - Italia Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Var det noe bilettsalg der nede eller? Synes mange av stadione ser 80% fylt ut, så burde vært mulig å skaffet seg en bilett eller to. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Svenskene beviser at de kan holde stolper! http://hallenstolpe.tumblr.com/ Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Herregud så forbanna jeg er på arshavin akkurat nå. Har tippet på 2-1 seier til russland, også presterer han noe så inni hamperævva dårlig. For en jævla parodi på en spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå