LarsP Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hva er oddsen for at De Jong grisetakler Ronaldo herfra og inn i evigheten? Liten (eller høy dersom du tenker på odds i tipping), da det høyst trolig er Van Bommel og Strootman som er førstevalgene sentralt på midten. Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Supporterne til landet som skal ha VM i 2018.. Endret 9. juni 2012 av Fredrinco Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Internett har lært meg at 99 av 100 gateslåsskamper mellom fulle idioter tar sted i Russland [Citation needed]. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Det er trist at fotball tiltrekker seg så utrolig mange tapere. 1 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hva er oddsen for at De Jong grisetakler Ronaldo herfra og inn i evigheten? Liten (eller høy dersom du tenker på odds i tipping), da det høyst trolig er Van Bommel og Strootman som er førstevalgene sentralt på midten. Basert på hva? De Jong har vel startet hver eneste kamp for Nederland siden 3-0 tapet for Tyskland i november, hvor Strootman dummet seg ut. Nå er jo ikke Danmark all verden, men føler meg rimelig sikker på at De Jong starter i kveld. Regner nesten med at van Marwijk vil prøve å kjøre samme 11er i kveld som mot Tyskland, noe som betyr De Jong fra start. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hva er oddsen for at De Jong grisetakler Ronaldo herfra og inn i evigheten? Liten (eller høy dersom du tenker på odds i tipping), da det høyst trolig er Van Bommel og Strootman som er førstevalgene sentralt på midten. Basert på hva? De Jong har vel startet hver eneste kamp for Nederland siden 3-0 tapet for Tyskland i november, hvor Strootman dummet seg ut. Nå er jo ikke Danmark all verden, men føler meg rimelig sikker på at De Jong starter i kveld. Regner nesten med at van Marwijk vil prøve å kjøre samme 11er i kveld som mot Tyskland, noe som betyr De Jong fra start. Nei, De Jong har ikke startet alle kamper, Nederland er så godt dekket i disse områdene at uansett hvem som havner på benken så er det en stjerne spiller. Nederland spiller konsekvent i en 4-2-3-1 formasjon med Van Bommel som kaptein. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hva er oddsen for at De Jong grisetakler Ronaldo herfra og inn i evigheten? Liten (eller høy dersom du tenker på odds i tipping), da det høyst trolig er Van Bommel og Strootman som er førstevalgene sentralt på midten. Basert på hva? De Jong har vel startet hver eneste kamp for Nederland siden 3-0 tapet for Tyskland i november, hvor Strootman dummet seg ut. Nå er jo ikke Danmark all verden, men føler meg rimelig sikker på at De Jong starter i kveld. Regner nesten med at van Marwijk vil prøve å kjøre samme 11er i kveld som mot Tyskland, noe som betyr De Jong fra start. Nei, De Jong har ikke startet alle kamper, Nederland er så godt dekket i disse områdene at uansett hvem som havner på benken så er det en stjerne spiller. Nederland spiller konsekvent i en 4-2-3-1 formasjon med Van Bommel som kaptein. Det er dessverre du som tar feil her. De Jong har startet hver eneste kamp for Nederland siden 3-0 tapet for Tyskland ... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Ooooh! For en forferdelig pasning av den danske keeperen, haha! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Det fine med EM kontra vm er at det er veldig få beint ut dritt dårlige lag. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Det fine med EM kontra vm er at det er veldig få beint ut dritt dårlige lag. Jepp. Det 15. beste Europeiske laget er tross alt stort sett bedre enn det 5. beste asiatiske, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Japp også slipper man sånne jalla instrumenter som en Afrikaner har funnet opp. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Japp også slipper man sånne jalla instrumenter som en Afrikaner har funnet opp. Med fare for å skyte meg selv i foten her så mener jeg å huske at Vuvuzelan er noe jødene fant opp. (Jeps, ennå en ting å disse jødene for). Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Mye mulig det er riktig, men det var under VM disse jævla instrumentene ble brukt. Typisk at jødene skulle på liv og død være så oppmerksomhetssyke. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Vuvuzelan var da ikke noe å bry seg om. Hverken plagsom eller noe sånt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Skuffende kamp, flott resultat. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Kan jo ta med deg en inn på en pub og se om flertallet deler den oppfatningen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Em var bedre i går, men fornøyd med dagens resultater. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Liker både Tyskland og Danmark jeg, pesskjedelige kamper, bra resultater. Reprise fra '92? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå