""" Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Tror på Tyskland, håper på Fankrike. Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Tror på Nederland, håper på England. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Tror på Tyskland, håper Polen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Tror på Spania, håper på Spania. 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Deiligste med EM so far er stadionlyden. Flere hundre ganger bedre enn for to år siden! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Noen som vet om Altibox har canal 9? Vet ikke hva som skjer, men noe klikker her :-P Endret 8. juni 2012 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Fant det litt morsomt at det ble veldig mye presisering på ''respekt'' når polakkene nærmest bare peip når Hellas hadde ballen. Ikke akkurat respekt i fokus der nei. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Noen syke grupper, er nødt til å bli krig dette. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg tror Spania vinner. Men jeg håper på Nederland, selv om jeg heier på England(tviler på de)! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Kampen går også på SVT eller TV4 Hile, det er der Nederland på sitt beste, håper de spiller like bra Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Likte dårlig grisespillet til Nederland sist, uverdig for fotballen. En av hovedgrunnene til at jeg ikke holder noe med dem. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Likte dårlig grisespillet til Nederland sist, uverdig for fotballen. En av hovedgrunnene til at jeg ikke holder noe med dem. De hadde noen episoder under VM ja, men skal sies motstanderne ikke var av de peneste de heller. Men de har sagt at de skal riste av seg det ryktet dette EM, siste kampen før EM mot Nord Irland var det jo festfotball uten sidestykke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hehe... Nederland portugal... Kan bli hett Hjem i morra guttorm!! :D 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hva er oddsen for at De Jong grisetakler Ronaldo herfra og inn i evigheten? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Spania-Tyskland i finalen er mitt tips. Mark my words! Du drar til med en høyoddser! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Spania-Tyskland i finalen er mitt tips. Mark my words! Du drar til med en høyoddser! For alt vi vet kan Ronaldo og co. ha noen gode kamper, og da er det ikke sikkert at tyskerne går videre fra gruppa engang! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Dere vil slippe meg noen dager nå. 0740 tar jeg flyet til Gdansk, og søndag kveld er det tid for Spania - Italia! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Skal vi tro BBC så er det en stor sjanse for at vi ikke ser deg igjen i det hele tatt. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå