Gå til innhold

EM 2012 i Polen/Ukraina - Den store tråden!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal Drillo kommentere? Hvilken kanal? Orker virkelig ikke høre på han under EM.

Ja, på NRK1 med Scheie. Spania - Italia og Italia - Kroatia.

Vet ikke om jeg har Canal 9

Eg hadde det fant eg hvertfall ut. Og skal jo visstnok være en gratis kanal, så du har den helt sikkert om du har en vanlig CD pakke.

Hmm, da har jeg nok den. Blir sikkert å bruke Sverige en del uansett.

Lenke til kommentar

Da var 200 kr tippet på Betsson på at Tyskland møter Nederland i finalen med 11.00 i odds

Dette er penger tapt. Hvis tyskland møter nederland i finalen vil eg tippe oddsen blir liggende på rundt 2.3 for begge lag.

Hva var oddsen på denne transaksjonen?

hihi

Lenke til kommentar

Skjønner helt ærlig ikke folk som setter penger på Gomez som toppskårer. Klose har langt bedre relasjoner til Podolski og Özil enn Gomez - noe Joachim Löw også vet. Det som taler til Gomez' fordel er at Klose akkurat har kommet tilbake fra langtidsskade.

Ellers vil jeg anbefale Michael Cox sine previews av hvert enkelt deltakerland. Meget sollid!

Lenke til kommentar

Greit å være litt kritisk til dokumentaren også. Har fått kritikk for å skape et verre bilde enn hva som faktisk er tilfellet.

Skal blant annet ha droppet intevjuer som satte Polen i et godt lys.

Enig med Lucky Luciano angående Gomez / Klose. Er vel ikke sikkert at Gomez kommer til å spille fast heller.

Også skeptisk til å tippe på toppscorer i gruppa til Tyskland, Portugal og Nederland. Mitt tips ville vært Benzema, men da må hele Frankrike klaffe.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Da var 200 kr tippet på Betsson på at Tyskland møter Nederland i finalen med 11.00 i odds

Dette er penger tapt. Hvis tyskland møter nederland i finalen vil eg tippe oddsen blir liggende på rundt 2.3 for begge lag.

Hva var oddsen på denne transaksjonen?

hihi

Eh 11.00 i odds!

Edit: ellers, er det noen EM-konk ute på forumet? Kunne vært någenlunde interessant.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Skjønner helt ærlig ikke folk som setter penger på Gomez som toppskårer. Klose har langt bedre relasjoner til Podolski og Özil enn Gomez - noe Joachim Löw også vet. Det som taler til Gomez' fordel er at Klose akkurat har kommet tilbake fra langtidsskade.

Du har ikke tenkt tanken at Gomes har vært prioritert foran Klose i treningskampene + kvalik inn mot EM + har gjort det relativt bra?

Hva har da relasjoner noe som helst å gjøre med noe?

Tenkte mer en konk, der du tipper resultater osv. ikke manager ;)

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Dette er penger tapt. Hvis tyskland møter nederland i finalen vil eg tippe oddsen blir liggende på rundt 2.3 for begge lag. Hva var oddsen på denne transaksjonen? hihi
Eh 11.00 i odds!

:dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...