Corporal Jenkinson Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Andre som har sett BBC-dokumentaren 'Stadiums of Hate'? Isåfall, hva synes folk om den? http://vimeo.com/43027040 Har sett den, må si jeg er sjokkert over holdningene deres. Mye verre enn det jeg trodde. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Noen som har en fin, Norges-aktuell, TV-guide for EM? Glem det, denne var bare nydelig: http://www.fotballen.eu/em2012/tv.html Endret 4. juni 2012 av Hyperio 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Æsj... Hadde håpet det var en svensk erstatning utenom SVT til Canal9. TV4 har vi her ute. Men driter egentlig en god en i hele greia. Har fri hele EM Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Vet ikke om jeg har Canal 9 og liker svenske sportssendinger generelt så jeg er veldig fornøyd. Blir uansett morsomt å høre Drillo som kommentator. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Skal Drillo kommentere? Hvilken kanal? Orker virkelig ikke høre på han under EM. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Vet ikke om jeg har Canal 9 Eg hadde det fant eg hvertfall ut. Og skal jo visstnok være en gratis kanal, så du har den helt sikkert om du har en vanlig CD pakke. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Skal Drillo kommentere? Hvilken kanal? Orker virkelig ikke høre på han under EM. Ja, på NRK1 med Scheie. Spania - Italia og Italia - Kroatia. Vet ikke om jeg har Canal 9 Eg hadde det fant eg hvertfall ut. Og skal jo visstnok være en gratis kanal, så du har den helt sikkert om du har en vanlig CD pakke. Hmm, da har jeg nok den. Blir sikkert å bruke Sverige en del uansett. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Drillo kommentere Spania. Kommer aldri til å gå bra Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det er liksom en miscasting der ja, men så sier han jo selv at han er en stor beundrer av Barcelona. Tror det blir se- og høreverdig. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Visstnok så har 10 Ukraina spillere blitt matforgiftet rett før EM. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Da var 200 kr tippet på Betsson på at Tyskland møter Nederland i finalen med 11.00 i odds, samt 100 kr på Gomes som toppscorer og 100 på RVP med 10 i odds på begge Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Da var 200 kr tippet på Betsson på at Tyskland møter Nederland i finalen med 11.00 i odds Dette er penger tapt. Hvis tyskland møter nederland i finalen vil eg tippe oddsen blir liggende på rundt 2.3 for begge lag. Hva var oddsen på denne transaksjonen? hihi Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Tyskerne kan raskt finne på å bruke Klose som spiss. Tror Müller kommer til å score en del mål, samtidig som han uansett spiller alle kampene. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Skjønner helt ærlig ikke folk som setter penger på Gomez som toppskårer. Klose har langt bedre relasjoner til Podolski og Özil enn Gomez - noe Joachim Löw også vet. Det som taler til Gomez' fordel er at Klose akkurat har kommet tilbake fra langtidsskade. Ellers vil jeg anbefale Michael Cox sine previews av hvert enkelt deltakerland. Meget sollid! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Mye sykt i den Stadiums of hate filmen. Ganske latterlig at EM skal holdes i de landene der, får håpe det går noen lunde rolig for seg. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Greit å være litt kritisk til dokumentaren også. Har fått kritikk for å skape et verre bilde enn hva som faktisk er tilfellet. Skal blant annet ha droppet intevjuer som satte Polen i et godt lys. Enig med Lucky Luciano angående Gomez / Klose. Er vel ikke sikkert at Gomez kommer til å spille fast heller. Også skeptisk til å tippe på toppscorer i gruppa til Tyskland, Portugal og Nederland. Mitt tips ville vært Benzema, men da må hele Frankrike klaffe. Endret 6. juni 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Da var 200 kr tippet på Betsson på at Tyskland møter Nederland i finalen med 11.00 i odds Dette er penger tapt. Hvis tyskland møter nederland i finalen vil eg tippe oddsen blir liggende på rundt 2.3 for begge lag. Hva var oddsen på denne transaksjonen? hihi Eh 11.00 i odds! Edit: ellers, er det noen EM-konk ute på forumet? Kunne vært någenlunde interessant. Endret 6. juni 2012 av Corey Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1437944 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Skjønner helt ærlig ikke folk som setter penger på Gomez som toppskårer. Klose har langt bedre relasjoner til Podolski og Özil enn Gomez - noe Joachim Löw også vet. Det som taler til Gomez' fordel er at Klose akkurat har kommet tilbake fra langtidsskade. Du har ikke tenkt tanken at Gomes har vært prioritert foran Klose i treningskampene + kvalik inn mot EM + har gjort det relativt bra? Hva har da relasjoner noe som helst å gjøre med noe? http://www.diskusjon...owtopic=1437944 Tenkte mer en konk, der du tipper resultater osv. ikke manager Endret 6. juni 2012 av Corey Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Da var 200 kr tippet på Betsson på at Tyskland møter Nederland i finalen med 11.00 i odds Dette er penger tapt. Hvis tyskland møter nederland i finalen vil eg tippe oddsen blir liggende på rundt 2.3 for begge lag. Hva var oddsen på denne transaksjonen? hihi Eh 11.00 i odds! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå