Bob Sacamano Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Noen som har erfaring med anskaffelse av billetter til store mesterskap som dette? Har dere isåfall bestilt gjennom en nettside, eller kjøpt selv når du er der? En god venn har familie i Dneprotrovsk, så har mulighet til å bo der gratis, og har derfor en ypperlig mulighet til å få med meg en kamp i Donetsk. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Da er det starte hamstring av middager, drikke, snacks o.l. Dette er til klargjøring av Fotball EM 2012. Jeg skal se omtrent alle kampene og dermed trenger jeg forsyninger. Let football EM 2012 begin!! Har skaffet 48 bokser Red Bull, mangler middager og snacks! Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hva skal du med så mye Red Bull? Middag og snacks er jo greit nok. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Newsflash. Det går to kamper om dagen. Den seneste er ferdig før 23.00. Endret 3. juni 2012 av Jørgen Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Og da trenger man koffein i enorme mengder? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Det var selvsagt skrevet til iToMaN. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Han er en gamer, vi ernærer oss på energidrikker, ihvertfall Red Bull som er det aller mest hellige vi har. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 <--- har polske foreldre og halvbror som bor i warsawa og familie i gdansk samt en god del gamle studekamerater fra medisin som studerer i warsawa, men bor heller i familien. Jeg drar asap etter eksamen ( tre dager) og som "lokal polak (takk min polske halvbror) fikk jeg fire billetter og jeg ser mest fram til polen-russland. Det jeg derimot ikke ser fram til er hooligans, den polske kulturen er nokså skummel når det kommer til fotball men satser på at øl-drikkingen gjør alle til en happ family. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Av alle kampene som går ser du mest frem til Polen-Russland? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 At øl-drikking skal gjøre alle til en happy family..vel. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Siden jeg har billetter til kampen, og jeg er polsk og historiemessige forholdet mellom russland/polen så er det jo det ja, eller er dette en av de tilfellene hvor jeg blir fortalt at "grønt er en penere farge enn rødt?" NÅr det kommer til at øl-drikking skal gjøre alle til en happy family så er det en ønsketekning, sannheten er at jeg er redd/lettere bekymret at det kommer til å bli supporterbråk uten like, den polske fotballkulturen er brutal og får norske hooligans (lillestrøm-enga) til å se ut som engler. VI mangler en del politifolk i Polen men slik jeg forstår så har Ukraina det enda verre så jeg kan bare krysse fingrene og håpe at begge landene klarer å kontrollere problemene og vi ikke får se en reprise av f.eks fra Nederland/Belgia 2000. Personlig ble jeg glad men samtidig småsjokkert at vi fikk EM sammen med Ukraina med tanke på fasiliteter og fotballkultur men for all del - satser på et fotballeventyr uten like og det blir nok en god del draktkjøping neste uke. Endret 3. juni 2012 av Dukien Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Har skaffet 48 bokser Red Bull, mangler middager og snacks! Kun 48? Hvorfor ikke øl, øl og mere øl? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Skål, Hille. Det blir bra med EM. Personlig håper jeg Sverige går så langt som mulig, håper (foreløpig) på EM-seier til Nederland, tror på Tyskland og gleder meg til å se Polen, spesielt Lewandowski. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Har skaffet 48 bokser Red Bull, mangler middager og snacks! Kun 48? Hvorfor ikke øl, øl og mere øl? Jeg er en gamer som ikke liker ØL Det er ikke sikkert jeg drikker opp alle 48 boksene da. Men det er greit å være på den sikre siden! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Andre som har sett BBC-dokumentaren 'Stadiums of Hate'? Isåfall, hva synes folk om den? http://vimeo.com/43027040 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ja, såg den igår. Den går vel på NRK2 i morgen tror jeg. Er litt vanskelig å si noe annet enn at det er for jævlig det som foregår der nede. Jeg har bekjente som studerer i Polen og de kan langt på vei bekrefte det som vises i dokumentaren. Det verste er jo alle representantene for diverse fotballforbund som forsøker å overgå hverandre i å imitere komiske Ali. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det som er synd er at de som har makta, de som deler ut slike arrangementer lar slike land få arrangementene... 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hadde ingen idé om at tilstandene var så ille. Noe av det mer tragiske jeg har sett på lang tid. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 De snakker ikke dritt om jødene, de bare bruker negative utsagn om jødene mot motstanderens fans..... Jadda.... Mange smarte folk i det klippet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå