joakimz Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) hei. jeg trener annenhvær dag, trener alle musklene på en dag. mandag: hvile. tirsdag: trener jeg alt onsdag: hvile torsdag: trener jeg alt fredag: hvile lørdag: trener jeg alt søndag: tar jeg bare kondis og litt mage. men når jeg tar benk tar jeg først bare stanga (varme opp) den veier 20 kilo. Så går jeg over til 30 kilo som jeg tar 10 stykk med, så 40 kilo som jeg tar 8 med, så 45 kilo tar jeg 6 med, så 50 som jeg klarer bare 2 med, funker det bra med benk? eller er det noe bedre jeg kan gjøre så jeg blir bedre i benk med?. men alt det andre tar jeg enten : 3x12 eller 10x3 etter som hva jeg tar.. ser det bra ut heller ? btw: jeg har blitt litt større etter jeg begynte og trene. Endret 7. februar 2010 av joakimz Lenke til kommentar
HValder Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Følg linken i signaturen min. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 åja. men det jeg lurte på var om det funka , får jeg har jo blitt litt større etter jeg har trent.. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det står ingenting om kva du gjer. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 nei men kan ikke navna på alt tinga der amma, er benk , og sånn curling stang eller hva det skrives som jeg jeg trener biceps, og tricpes liggende på benk tar den bak hode og drar opp, og en sånn ting som er på 2 sider som man kan trene mye med , bryst tricpes og biceps om mye mer er mye mer å. men kan ikke navna på alt der, men jeg merker at jeg har blitt litt større og klarer og løfte tongere en før.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå