standby Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Noen som vet om det går an? Jeg antar at det ikke finnes noen måte å spille uten å ha en brent versjon til å starte opp spillet med? Problemet er at jeg har brent tre eksemplarer av et spill, og når jeg prøver å kopiere over til hdd, så stopper den (første gang på 36 %, andre og tredje gang på 49 % (layerbreak)). Ja, jeg bruker Verbatim og 2,4 x hastighet... Hvis jeg kunne kopiert spillet rett inn på hdd, så kan jeg antakeligvis likevel bruke en dvd med layerbreak-problem, for den leser vel bare i starten? Gidder ikke sløse bort flere plater på feilbrenning nå... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hvis du har et layerbreak problem, er det vel ikke værre enn å begynne å bruke 1913760 slik som alle andre? Noe ytterligere hjelp tror jeg ikke du får her. Lenke til kommentar
standby Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Hvis du har et layerbreak problem, er det vel ikke værre enn å begynne å bruke 1913760 slik som alle andre? Noe ytterligere hjelp tror jeg ikke du får her. Det skal vel egentlig ikke være nødvendig vel? abgx360 skal jo fikse det? Ser ut til at det er brenneren som sliter med layer-break. Uansett fikset det seg med siste brenne-forsøk, så nå er det i boks :-) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hvis du har et layerbreak problem, er det vel ikke værre enn å begynne å bruke 1913760 slik som alle andre? Noe ytterligere hjelp tror jeg ikke du får her. Det skal vel egentlig ikke være nødvendig vel? abgx360 skal jo fikse det? Ser ut til at det er brenneren som sliter med layer-break. Uansett fikset det seg med siste brenne-forsøk, så nå er det i boks :-) Om du bruker ImgBurn (noe alle burde bruke) så må du sette LayerBreak settings samt booktype. Lenke til kommentar
standby Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Hvis du har et layerbreak problem, er det vel ikke værre enn å begynne å bruke 1913760 slik som alle andre? Noe ytterligere hjelp tror jeg ikke du får her. Det skal vel egentlig ikke være nødvendig vel? abgx360 skal jo fikse det? Ser ut til at det er brenneren som sliter med layer-break. Uansett fikset det seg med siste brenne-forsøk, så nå er det i boks :-) Om du bruker ImgBurn (noe alle burde bruke) så må du sette LayerBreak settings samt booktype. Bruker ImgBurn. Har pleid å sette layerbreak før, men nå har jeg ixtreme LT. Leste en guide et sted som fortalte at når jeg valgte en eller annen innstilling i abgx360 (som jeg ikke brukte å hake av før, husker ikke hvilken i farten), så skulle jeg bare sette layerbreak på auto i imgburn. Hørt om noe sånt? Ja-ja, det funket i allefall nå i hvertfall :-) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene §1: Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. I tillegg gjelder følgende: Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. Med andre ord, hjelp til å anskaffe eller bruke piratkopier får du ikke på dette forumet. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg