Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon


Anbefalte innlegg

Ser ut som det er noe forskjell mellom Nordic Bonus Edition og Bonus Edition ?

 

Platekompaniet Nordic Bonus Edition:

 

Denne utgaven inneholder:

* War Hero Pack - to militære kjøretøy med forbedret kjøreevne og to uniformer Vito kan ikle seg.

* Made Man Pack - to luksusbiler og to luksuriøse dresser, deriblant en lekker smoking.

* Kart over Empire Bay

* Eksklusiv innpakning

 

Elkjøp Bonus Edition:

Pakken inneholder:

- Gaveeske med grafisk kunst av Vito og joe, hovedpersonene i spillet.

- Nedlastbart ekstramateriale: kjøretøyer og uniformer, både sivile og militære.

- 100 siders fotoalbum av spillets utvikling og design.

- Originalt soundtrack fremført av Praha Filhamoniske Orkester

- Kart over Empire Bay

Det må vel være det samme? To forskjellige bonusutgaver i Norge høres ikke rimelig ut.

 

Det var det jeg tenkte også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er det samme. Den nordiske greia er vel den billigste versjonen man får kjøpt her om man forhåndsbestiller (vanlig pris, men ekstra innhold kun i norden). Collector's Edition derimot inneholder bla. soundtracket og dette fotoalbumet, men inneholder ikke War Hero-pakka. Beskrivelsen hos Elkjøp er for collector's edition, så man kan jo spørre seg om de har feil innholdsbeskrivelse for bonus edition eller feil navn og lav pris på collector's edition.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Sendte en mail til elkjøp angående dette. Regner med at jeg for svar iløpet av dagen :thumbup:

 

EDIT:

 

Hei og takk for din henvendelse.

 

Din henvendelse videresendes til leverandøren våres for videre oppfølging og tilbakemelding. De vil kontakte deg så snart de har anledning.

 

Da for vi vente litt til :blush:

Endret av TuRb0
Lenke til kommentar

All informasjon som står øverst i førsteposten (aldersgrense og lanseringsdato) er det som gjelder for oss. Det vil si, vi bruker PEGI her i Europa, dermed 18 års aldersgrense. Vi ligger også i PAL-regionen, så vi får spillet 27. august her til lands.

 

Har merket meg at dette er to ting man bør se etter hvis man er usikker på når et spill lanseres i Norge og/eller er usikker på aldersgrensen spillet vil få her. Altså, se etter PEGI- og PAL-merker.

 

Håper det gjør alt litt lettere. :)

 

EDIT: Må rette meg selv litt. PAL gjelder kun for konsoller, selvfølgelig. Hvis man finner et multiplattform-spill, som Mafia II, er det mulig lanseringsdatoen her til lands står oppført under PAL. Så, med mindre det ikke står f.eks. "EU: August 27th", kan man lete etter PAL-merket for å finne ut når det slippes i Norge. (Ref.: Wikipedia.)

Endret av Smål
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg er øndt til å vite om jeg kan spile mafia 2 på fullt, ller i det hele tatt.

jeg forsto ikke helt de systemkravgreiene , så kan jeg få litt help?

 

jeg har:

 

 

Radeon HD5870

4GB ram

og

AMD PHENOM II X6 1090T BE 3.2GHZ

 

 

 

Takker for all hjelp jeg kan få :)

 

Hva er greia med at folk poster spørsmål om de kan drive spill når de har noe av det beste på markedet? Er dere helt lost når dere kjøper pc og ikke vet hva dere kjøper, eller er det bare forsøk på selvskryt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mafia 2 demo til alle Playstation plussere i morgen :)

Og der begynte jeg å mislike PSN+.

 

Og der skaffet jeg meg en Playstation :!:

 

Neida, bare tull.

 

Prøver å glemme eneren nå, mafia 2 må få lov å stå på egne ben. Liker stemninga i den siste traileren når han går hjem i uniform etter krigen.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Hvor stor plass har man å leke seg på sammenlignet med f.eks GTA4?

Så på en gameplay-trailer, da sa utvikleren "10 square miles", og det tilsvarer 25 kvadratkilometer i følge omregningen jeg leste på Wikipedia. Det er langt da, si at verden var kvadratisk, så kan du kjøre 7 km i diagonalen i firkanten. Det er langt, og det er vel så realistisk at hvis du kjører i den farta de andre bilene har, så tar det ca like lang tid som å kjøre 7 km i virkeligheten? Eller er jeg på jordet :p?

Endret av Mys1
Lenke til kommentar

Hei, jeg er øndt til å vite om jeg kan spile mafia 2 på fullt, ller i det hele tatt.

jeg forsto ikke helt de systemkravgreiene , så kan jeg få litt help?

 

jeg har:

 

 

Radeon HD5870

4GB ram

og

AMD PHENOM II X6 1090T BE 3.2GHZ

 

 

 

Takker for all hjelp jeg kan få :)

 

Hva er greia med at folk poster spørsmål om de kan drive spill når de har noe av det beste på markedet? Er dere helt lost når dere kjøper pc og ikke vet hva dere kjøper, eller er det bare forsøk på selvskryt...

 

Helt enig, det er garantert et forsøk på selvskryt, derfor velger jeg å ikke svare vedkommende.

 

Sikkert en fjortis som netopp har kjøpt PC for konfirmasjonspengene sine...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...