Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan screen recorder du jevrio?

Fraps - www.fraps.com

Om du mener det fra Xbox 360, så HD PVR.

Fant den på Komplett til 2000,-. Bra saker eller? enkel å bruke? og den vil sikkert funke til PS3 også?

Da du får kobla alt til (finnes flere gode guider på youtube, og om du søker litt på google), så er alt veldig lett ja. Bare å installere programmet på PC'n, og koble HD PVR til PC med usb, så burde du se bildet fra Xbox 360/PS3. Bare spill inn i .m2ts, så får du god kvalitet. Lurt å ha bitrate høyest mulig, men ikke mer enn harddisken klarer å lese. Jeg har min på rundt 6-7 mener jeg å huske. 6,5 kanskje. Får å se kvalitet, se en video eller to fra min Mafia 2 playthrough. For å kunne bruke .m2ts filene, finnes det sikkert flere programmer, men bruker du windows, anbefaler jeg sony vegas pro 9. (eller 8e). Hvilken instillinger du velger her, er opp til deg, men sony avc på 4 mbit bitrate er god. Den bruker jeg. 8mbit på 1080p.

Bruker du derimot mac, anbefaler jeg deg å skaffe windows pc og sony vegas pro. Men har hørt final cut skal funke. Men har selv 0 erfaring, da jeg hater mac.

Lenke til kommentar

har W7 vettu, og Sony Vegas har jeg vært borti litt her og der. Er LANGT fra noen mester i det men jeg kjenner sånn noenlunde til programmet iallefall. hørtes forøvrig greit ut, men må tygge litt på om det for meg er verdt 2000kr. veldig greit å ha muligheten om man skulle få noen kick da... ;)

Du har ikke vurdert å gjøre som

karen da Jevrio, på norsk perhaps? kanskje kjøre en regelmessig gamingblogg på youtube for oss her på diskusjon for eksempel!? Jeg mener, istedet for å kun ha gameplay så kunne vi fått litt meninger og reaksjoner fra din side samtidig ;)
Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke til å filme meg selv da jeg prater om ett spill.

Kommentar gjorde jeg litt før, men spill ble kjedeligere av det.. og flere foretrekker å bare se spillet. Skal det bli reviews, blir det i tekst, kanskje animert. Men ingen planer om det.

Har flere fæle commentary videoer..

http://www.youtube.com/watch?v=qKOCSSHm7HU

http://www.youtube.com/watch?v=LLnMxvrBnNk

Men, on topic: Finnes det noen måte å fjerne hud, og kanskje fly? Vil ha freelook.

Finner flere mods, men ingen sånne.

Lenke til kommentar

jeg fikk mafia 2 i posten i dag, men når jeg prøver å installere det så nekter det å bruke dvden og vil heller laste ned spillet via steam. dette er no dritt siden jeg maxer ut linja mi på 120kB....

hvorfor vil ikke spillet installeres via dvden?

btw, jeg har søkt litt rundt og finner ikke noe som direkte løser problemet.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Spillet krever at du har steam for og kunne få spilt spillet dessverre. Så den dvd'n som følger med er egentlig litt bortkastet siden spillet uansett blir lastet ned fra steam ;S

idioti.

men det jeg synes er rart er at dvden er på over 7gb, det betyr at det ligger på plata også. er det ikke meninga at folk uten internett skal kunne spille det?

eneste grunnen til at jeg kjøpte det var fordi jeg ville spille mer etter at jeg hadde runda det i forrige uke. dessuten ville jeg ha tilgang til DLC pakkene.

Endret av Spirre
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet krever at du har steam for og kunne få spilt spillet dessverre. Så den dvd'n som følger med er egentlig litt bortkastet siden spillet uansett blir lastet ned fra steam ;S

idioti.

men det jeg synes er rart er at dvden er på over 7gb, det betyr at det ligger på plata også. er det ikke meninga at folk uten internett skal kunne spille det?

eneste grunnen til at jeg kjøpte det var fordi jeg ville spille mer etter at jeg hadde runda det i forrige uke. dessuten ville jeg ha tilgang til DLC pakkene.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1201312&view=findpost&p=16131239

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...