Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon

Anbefalte innlegg

Det er bare at folk her ikke evner å se at ikke Mafia II er spesielt ille på dette og man blir litt lei av å høre at man tror dette kun gjelder Madia II og *bitcher* om spillet på bakgrunn av noe som er en generell trend i hele spillmarkedet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare at folk her ikke evner å se at ikke Mafia II er spesielt ille på dette og man blir litt lei av å høre at man tror dette kun gjelder Madia II og *bitcher* om spillet på bakgrunn av noe som er en generell trend i hele spillmarkedet.

Et godt eksemplel på at du tar FEIL. GTAIV og deres DLCs.

Lenke til kommentar

Jeg har laget en video fra spillet.

Den er på ca. 24 minutter og inneholder hele fengseloppholdet (bortsett fra cutscene hvor du blir fraktet dit, den glemte jeg å filme).

Den er delt i to for å komme innenfor rammen på 15 minutter på YouTube.

For de som ikke vil få "ødelagt" litt av spillhistorien før de får spilt det selv, så anbefales det å hoppe over denne filmen.

Trenger forresten tips til gratis videoredigerings program. Windows Live Movie Maker lager voldsomt store filer med litt lav kvalitet.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til det oppdraget på chapter 13 hvor man skal drepe Steve og han bossen hans?

Failer nå jeg går inn den døra som automatisk lokker seg, har prøvd og løpe innerst i rommet, men kommer meg aldri opp trappa..

Spiller på det vanskeligste.

Var der igår og hadde samme problem.

Etter å ha død rundt 10 ganger, så løp jeg bare opp i trappen til kontoret til steve.

Klarte det da på første forsøk etter det.

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til det oppdraget på chapter 13 hvor man skal drepe Steve og han bossen hans?

Failer nå jeg går inn den døra som automatisk lokker seg, har prøvd og løpe innerst i rommet, men kommer meg aldri opp trappa..

Gjemte meg med en gang jeg kom inn bak noen kasser. Når jeg fikk drept en del folk så hoppet jeg over til den pilaren som er ved trappa som går opp til kontoret. Der kan du nemlig ikke bli truffet av den flamme dritten.

Tok meg mange forsøk å finne ut det, men når jeg kom så langt gikk det bra.

Lenke til kommentar

Gjemte meg med en gang jeg kom inn bak noen kasser. Når jeg fikk drept en del folk så hoppet jeg over til den pilaren som er ved trappa som går opp til kontoret. Der kan du nemlig ikke bli truffet av den flamme dritten.

Tok meg mange forsøk å finne ut det, men når jeg kom så langt gikk det bra.

Jeg bare beiner over til andre enden av bygget. Da slipper jeg å forholde meg til tommy-gutta og molotovene på en gang. Det ligger folk i bakhold der, men de tar du greit hvis du er beredt.

Lenke til kommentar

Pokker heller. Akkurat som hos en bekjent forsvant plutselig Roller GL 300 fra Jimmy's Vendetta. Kjempegøy at en bil som kun er DLC forsvinner fra spillet...Der røyk altså både en achievement (50 miles i en bil som jeg nesten hadde) og den beste bilen. Kjenner jeg spillverdenen rett blir ikke bugs jeg kommer over fiksa heller, så da er den mista for godt. Hurra!

Lenke til kommentar

Hmm fullførte Mafia II nå her istad, må si slutten var veldig tja hva skal man si, merkelig?  Var jo liksom ikke en skikkelig slutt. Er jo nødt til og komme en fortsettelse med denne slutten, da det virket som i slutten er at det skulle bli en skikkelig cleaning greia i byen. Siden det virker som han du hjalp med og rømme(husker ikke navnet pån i farten:P ) har planer om og ta over hele byen selv, etter måten han snakka på og ville ha deg med videre liksom. Og hva skjer/skjedde egentlig med Joe, håper ikke han blir knerta. Men det får man kanskje vite litt mere om i Joes kommende DLC.

Håper ihvertfall det kommer flere dlc'er som kan forklare slutten her, siden Jimmi greia ikke har en dritt med historien i spillet og gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...