Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenker ift. det evige racet med DLCer, Expansion Packs, nye versjoner osv.

Altså dette som nevnes i tråden er ikke noe nytt fenomen eller unikt for Mafia II.

 

Ellers begynner Indie å bli såpass bra at jeg faktisk har flere type Indie spill installert på mine konsoller enn motsatt.

 

Vi er der hvor andre titler begynner å bli for dyre å produsere, for tidkrevende og komplisert å spille etc. Jeg opplever også oftere at disse blir liggende å støve ned i hylla fremfor å spilles. Indie blir bare mer og mer populært og var en tid litt nostalgidrevet men virker å bli en reell trussel til det store tunge spillmarkedet.

 

Markedsmessig ligner det nesten litt på hva musikk og filmbransjen er midt i om dagen. Dit tror jeg også spillgigantene vil risikere å havne om ikke noe skjer.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Noen fler som har problemer med Jimmy's Vendetta, da du skal sprenge to bensinstasjoner?

Prøvd å bruke granater?

 

Hva har dere hatt i topphastighet da folkens?

251 km/t med Roller GL300 med supercharger. Dette tror jeg var over den store broen i retning vest. Man kan også oppnå høy hastighet på den rette veien som går rett nordover og som passerer under nevnte bro. Det er ikke umulig at det var der jeg satte rekorden min...

Lenke til kommentar

Er da virkelig ikke verre enn å skyte bensinpumpene og hive seg i bilen igjen. Våpen kan kjøpes hos han krigsveteranen nordvest i byen.

 

Vel, er to der som skyter på meg. Inkl. 3-4 politibiler.

 

Får satse på større våpen. Liker ikke bruke penger.. men er jo bare å kjøpe nytt antrekk pga politi jeg gjør uansett. Style bil gidder jeg ikke. Kræsjer bare uansett.

Lenke til kommentar

Granater? How? Må de kjøpes? Trodde bare jeg hadde ei hagle og en pistol.

Du får jo greit med penger for de oppdragene hvor du stjeler biler, så du skal ikke lide noen økonomisk nød i Jimmy's Vendetta. Dra derfor ofte til Harry og fyll på med ammo. Før de siste fem, eller så, oppdragene hadde jeg en fast rutine hvor jeg dro til Harry før hvert eneste oppdrag. Før jeg ringte på døren gikk jeg først gjennom våpen for våpen og reloadet dem slik at jeg kunne fylle på maks med ammo. Penger er ikke noe å spare på i dette spillet, så jeg ser ingen grunn til ikke å kjøpe alle våpnene.

Lenke til kommentar

Granater? How? Må de kjøpes? Trodde bare jeg hadde ei hagle og en pistol.

Du får jo greit med penger for de oppdragene hvor du stjeler biler, så du skal ikke lide noen økonomisk nød i Jimmy's Vendetta. Dra derfor ofte til Harry og fyll på med ammo. Før de siste fem, eller så, oppdragene hadde jeg en fast rutine hvor jeg dro til Harry før hvert eneste oppdrag. Før jeg ringte på døren gikk jeg først gjennom våpen for våpen og reloadet dem slik at jeg kunne fylle på maks med ammo. Penger er ikke noe å spare på i dette spillet, så jeg ser ingen grunn til ikke å kjøpe alle våpnene.

 

Får prøve på det da.

 

Menne.. burde egentlig "The betray of jimmy" spilles før jimmy's vendetta?

 

Hvis ja eller nei, får jeg spille det etter ferdig med vendetta.

 

Og: finnes det flere DLC'er med flere oppdrag? Driter i de med bare biler og skit.

Lenke til kommentar

Granater? How? Må de kjøpes? Trodde bare jeg hadde ei hagle og en pistol.

Du får jo greit med penger for de oppdragene hvor du stjeler biler, så du skal ikke lide noen økonomisk nød i Jimmy's Vendetta. Dra derfor ofte til Harry og fyll på med ammo. Før de siste fem, eller så, oppdragene hadde jeg en fast rutine hvor jeg dro til Harry før hvert eneste oppdrag. Før jeg ringte på døren gikk jeg først gjennom våpen for våpen og reloadet dem slik at jeg kunne fylle på maks med ammo. Penger er ikke noe å spare på i dette spillet, så jeg ser ingen grunn til ikke å kjøpe alle våpnene.

 

Kunne ikke sagt det bedre selv. Var akkurat slik jeg gjorde også! Noen av de siste oppdragene var faktisk veldig vanskelige, og jeg blei så jævlig frustrert når jeg døde. Skal ikke mange kulene til før du er i helvete!

 

Når det kommer til tillegspakkene. "The Betrayal of Jimmy" og "Jimmys vendetta" er vel samme spill? PS3 fikk ekslusive rettigheter på denne DLC'n, den var jo tilgjengelig ved release av Mafia II, og dermed var det et annet navn først. Finnes ikke flere DLC'r med nye oppdrag, desverre. Men vi satser på at det kommer!

 

Er forøvrig veldig frustrert med utviklerne. Har vært aktiv på det offisielle 2K-forumet de siste dagene, og tingene som kommer frem er veldig frustrerende. Det er så mange ting som er blitt fjernet fra spillet før release, så det er sykt. Mellee-weapons f.eks! Alt ligger jo klart inne i spillet, men det er deaktivert på en måte. Folk med kunnskap på området har jo tatt seg inn i kjernefilene til spillet og funnet mange tekststrofer og kodesetninger som viser til mange funksjoner. Taxi, tog osv!

 

Mange bevis og godt lesestoff kan finnes her!

Endret av eRextion
Lenke til kommentar

"Betrayal of Jimmy" foregår før "Jimmy's Vendetta". Etter hva jeg har hørt inneholder det bare samme type oppdrag som Vendetta, uten noen spesiell historie. Syns personlig Jimmy's Vendetta var kjedelig og oppdraga kjipe. Kult med supercharging og sånn, men syns det kunne vært inkludert i fullversjonen, i og med at mesteparten av Vendetta faktisk fins i spillet fra før av.

Lenke til kommentar

Det som plager meg er at ikke Vito, eller Joe er en del av DLC'n til nå.. Har jo blitt kjent med dem, så er de plutselig borte og en annen dude kommer inn i bildet.. :(

 

Må få kjøpt spillet. .. og skaffe savegame, gidder ikke runne på nytt, men vil leke meg. Free Ride er ikke nok. Liker bedre å spille i quest-mode, og drite i quest.

 

Blir digggg å spille når jeg har 480'n :D Men en annen må hente den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...