Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Niks. Kan være mange forskjellige årsaker. Kjører Catalyst 10,8. Var forøvrig sånn for meg i demoen også.

Da kan det være 10.8 som er årsaken for det kom etter jeg installerte 10.8 et par dager i forveien :) All spillingen ellers har vært på 10.6 hvor det ikke skjedde.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg elsket dette spillet. Storyen var fengende og jeg fikk virkelig en følelse av hvordan livet er som en mafioso. Typisk mafia-story som er godt fortalt med gode troverdige karaterer.

Jeg har dog ett spørsmål angående storyen:

Vet noen om 2k Games har noen planer om å fullføre storyen i Mafia II med en expansion/DLC, eller om de planlegger å videreføre storyen til evt. Mafia III? Synes selv slutten var ekstremt åpen og spillet virket uferdig. Var jo nesten som om spillet akkurat hadde begynt.

Endret av Creowks
Lenke til kommentar

Jeg synes spillet var veldig kort, men alt i alt bra.

Et spørsmål, er det ingen mulighet for free ride slik som i Mafia 1?

Er en hack som gjør så du får den, men er litt bugs i den.

Regner med at det kommer som dlc etter hvert, og er sikkert den som blir brukt i hacken.

Lenke til kommentar

Vi har altså en gisselsituasjon her. 2K skal ha løsepenger for fullversjonen. Blir det sånn med CIV V også?

Vil du ikke betale løsepengene, vil jeg tro noen har lagt ut kopier av gislene på nettet. Det er litt juks, men terroristene seirer ikke. Og de burde ha hatt alle gislene i en container, i stedet for å ha en i hver. Blir mye å betale alle løsepengene for hvert gissel. Mye bedre med alle i en container.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...