Selvin Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 DLC! http://www.vg247.com...s-vendetta-dlc/ Titled Jimmy's Vendetta, the content adds 30 new missions and follows Jimmy, a hitman from the look of it, as he travels about. Killing people. It's out on September 7 for both 360 and PS3 at $9.99/800 MSP. hva med pc? Vel, achievementsene til denne DLCen er på steam, så antar vel at det kommer der også Lenke til kommentar
D02 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 har et problem. når jeg gjør oppdraget Home sweet home så stopper bilen etter noen minutter og det skjer ingen ting. etter noen forsøk søkte jeg på youtube og så at det kom en video før bilen stoppet så for meg kommer det ingen video så jeg kommer ikke videre. noen som vet hva problemet kan være? takker for hjelp PC eller Xbox 360? Om det er din feil, kan du se i "Mafia 2 Playthrough" i min signatur. Er part 1 eller 2 tror jeg. Husker ikke selv helt hva som skjedde i starten lengre. spiller på pc. det jeg har gjort er å laste ned demon uten hacks eller noe så tviler på at jeg har gjort noe feil Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 For de av dere som har PS3, hva syns dere om betrayl of jimmy? Jeg tror jeg nesten liker den bedre en selve spillet, missionene er mye morsomere, og mindre spray and prey mengde fiender, veldig kult å gå inn i en butikk og ta tommy gunnen og ødlegge butikken, så kommer politiet og du dreper dem og går tilbake til å ødlegge butikken, eller når du skal assassiniate en fientlig gjeng leder osv. litt kjipt at missionene går på tid, men det er mange morsome ting å gjøre der, også morsomere med free roam i DLCn også, pluss at du kan lagre når du vill utenfor missions Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 hva tror du om spoiler? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er jo ikke noe spoilere, sier ikke noe om historien, er som å si " I GTA 4 dreper jeg noen" 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ok, det hørtes ut som du beskrev handling fra missions i DLCen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 De er så generiske at det er ikke noe å spoile, de er ikke mer komplisert en drep ditt, sjel datt, du har sett alle oppdragene før i GTA spillene, det er ikke noe story i DLCn bare raske korte, enkle generiske saker. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Har ikke piratkopiert på år og dag, men hvis jeg skal måtte betale for Free Roam er jeg tilbøyelig til å gjøre et unntak .. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Syns dette er et godt eksempel på hvor ødeleggende dette med DLC kan være.. Tragisk! Bare for å tjene litt ekstra (mye!) gryn, skikkelig råttent gjort etter min mening.. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Helt ok etter min mening. Hvis det koster mer en 50kr.. edit-smilyfeil Endret 31. august 2010 av olehh Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 DLC er konge om selve spillet er stort nok fra før. Men når de har strippet spillet til bunnen men oppdrag som går veldig fort, blir det litt for dumt. Kanskje det blir og laste ned alle DLCene til pc, istedet for å kjøpe. 1 Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Syns dette er et godt eksempel på hvor ødeleggende dette med DLC kan være.. Tragisk! Bare for å tjene litt ekstra (mye!) gryn, skikkelig råttent gjort etter min mening.. Det er derfor jeg avbestilte min Pre-ordre til 60 EUR og lastet ned 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 - Mafia 2 går neppe med overskudd Nevnes også at neste GTA muligens ikke kommer før 2012... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Spillet ble jo hyper så sykt mye før den kom. Var ikke så bra som jeg hadde forventet. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Personlig synst jeg Mafia 2 er et utrolig bra spill. Storyen er myyye bedre enn alle GTA-seriene, spør du meg. Det som gjør meg veldig skuffet over Mafia 2 er slutten og at det var så sykt kort. Brukte i underkant av 10 timer spilletid, noe som er litt lite spør du meg. Får ta å laste ned DLC å se om det er noe bra. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Bekalger å si det folkens, men Mafia II er for meg tiårets største skuffelse innenfor gamingverdenen. Utrolig nedtur etter å ha flotte minner fra eneren og ventet på en oppfølger i nesten 7 år. Om du trenger en begrunnelse kan du umulig ha spilt gjennom eneren. Endret 1. september 2010 av Senyor de la guerra 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Bekalger å si det folkens, men Mafia II er for meg tiårets største skuffelse innenfor gamingverdenen. Utrolig nedtur etter å ha flotte minner fra eneren og ventet på en oppfølger i nesten 7 år. Om du trenger en begrunnelse kan du umulig ha spilt gjennom eneren. Da driter jeg i å prøve eneren, og synes toern er veldig god. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Bekalger å si det folkens, men Mafia II er for meg tiårets største skuffelse innenfor gamingverdenen. Utrolig nedtur etter å ha flotte minner fra eneren og ventet på en oppfølger i nesten 7 år. Om du trenger en begrunnelse kan du umulig ha spilt gjennom eneren. Det er mange andre titler som tar den premien og synes Mafia II skuffer kun på et område og det er oppdragsvariasjon og mengde. Når de har brukt 6 år på å utvikle dette spillet burde de kunne laget mye mer varierte oppdrag og gitt mer følelse av å være litt gangster i gata fremfor bare disse storydrevne oppdragene. Spillet får trekk for dette og derfor 7/10 av meg og ellers et knallgodt spill på alle områder . tiårets skuffelse er bare usaklig fra mitt ståsted. Og ja, jeg spilte 1ern ved lansering. Endret 1. september 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Spillet ble jo hyper så sykt mye før den kom. Var ikke så bra som jeg hadde forventet. Det var Crysis, farCry 2 og killzone 2 også, overhypet max men alle var under forventningene når de kom ut, som med mafia II (selvom det er et bra spill). Siste gang jeg har forhåndsbestilt et spill som er overhypet lang tid før, venter heller og ser om det virkelig stemmer ! Endret 1. september 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vi kan vel "konkludere" med at det er koselig at det finnes ting som Gamestop som ikke gjør investeringen helt bortkastet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå