Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om noen norske nettbutikker som selger collectors edition ?

Jeg fant hos cdon.no -> http://cdon.no/spill/mafia_ii%3A_collector's_edition-10693018

EDIT: Play.com har også -> http://www.play.com/...on/Product.html Lurer på hva totalprisen blir med frakt + toll avgift ? Noen som kan gi meg ca pris fra play.com?

49.9 UK£ = 474.884323 Norwegian kroner

Sum etter fortolling 592,50 Varer + mva

Lenke til kommentar

Dumt at Mafia 2 har 2.4 GHz Quad Core som anbefalt CPU :(

Sitter med en overklokket Intel E8400 (@3.5], lurer på om jeg bør oppgradere til i5/i7 eller kjøpe en Quad Core for LGA 775. Har heldigvis en måned på meg på å bestemme meg/finne ut om jeg har råd til en ny CPU i det hele tatt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Er purken mer intelligent enn i GTA? Kan man velge å betale en fartsbot?

Spillte eneren men teknologien må vel ha kommet ett stykke på ni år.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Purken i mafia 1 er mer intelligent enn alle Gta-er. Hvis du tenker på realisme i hvertfall

hm... har så vidt spillt Mafia en, men var det ikke sånn at "purken" var en jeng skumle folk med frakker som kjørte svarte biler? :p

(OT) :p

Det var nok heller Morello gangstere som tuter rundt i free ride.

Politiet i Mafia 1 er det mest realistiske systemet jeg har sett i sandkassespill. Det var veldig intuitivt. Hvis du klarte å komme deg ut av syne ett øyeblikk, feks rundt ett hjørne kunne du kamuflere deg med å bytte til en annen bil, eller løpe ut til fots og håpe at du ikke løper inn i politiet.

Det var heller ingen håndholdte radioer på denne tiden, så hvis en fotkonstabel ser deg, så kan han ikke melde fra om det øyeblikkelig.

Ett av de mest tilfredsstillende tingene du kan gjøre i spillet å suse forbi en fotkonstabel i en sinnsyk hastighet, han blåser i fløyta som en tulling men det er ingenting han kan gjøre, og når du har kjørt ut av syne gir han opp øyeblikkelig.

Endret av -sparks-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

hei! jeg er usikker på om jeg skal kjøpe mafia II til pc eller ps3.

på ps3 har jeg hørt om at man får gratis eksklusiver,

men på pc kan jeg få kjøpt spillet til lavere pris? få bedregrafikk og får med mafia I hvis jeg kjøper fra steam.

jeg vet ikke om pcen min er bra nokk til IIern, men jeg klarer å kjøre gta iv uten problemer(ikke høyeste innstillinger da)

er det man får til ps3 stor nokk grunn til å kjøpe til ps3?

noen som kan hjelpe meg?

:)

Lenke til kommentar

Det blir vel strengt talt veldig subjektivt. PS3-en utgaven får, som du nevner, én (eller to?) eksklusive DLC-pakker. PC-versjonen kan på sin side skryte på seg noe kvassere grafikk og antageligvis bedre fysikk; Nvidia har brukt Mafia 2 som "showcase" for å vise fram både eye candy-effekter, 3D og avansert fysikkemulering.

Om du har leitet etter en unnskyldning til å kjøpe PS3, ser jeg ingen grunn til at Mafia 2 ikke kan være det overveiende argumentet du har leitet etter :)

Lenke til kommentar

tenkte jeg skulle spille igjennom Mafia nå før 2ern kommer ut, men vurderer å bare stoppe etter oppdrag 4 pga at jeg må kjøre laaangt bare for å vente på at de henter pengene. Og en liten feil med svingen eller noe sånt og politiet fikser det sånn at jeg må starte helt på nytt..... :thumbdown:

Lenke til kommentar

jeg har ps3, men lurer bare på hvilken jeg skal kjøpe spillet til:)

tror det blir pc. da får jeg jo det første spillet gratis. er vel større verdi det. men hvordan kan jeg se om pcen er bra nok til spillet? aner ikke hvor jeg finner hvor bra pcen er..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...