TheCatIsALie Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 er det serriøst ikke noe mer igjen etter at du har skutt alle i det store bygget i chapter 14 ? Står bare at jeg kan "rane butikker eller skrote biler" Litt skuffet men har mange playboys igjen å finne Skaff 27500 (tror jeg), så får du nytt oppdrag(å betale tilbake). Skrev uten spoiler, da det ikke er så fryktelig spoliende. Er på akuratt den delen selv, så bare TROR det er sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Mreinha: Hva har jeg røpet ? ingenting, ikke noe hemmelighet at man skal drepe folk i dette spillet Lurte bare på om det er noe mer. Hvordan mener du jeg kommer meg til chapter 15 da ? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Husker ikke helt forløpet her men; du må tilbakebetale 25000 kroner. du finner typ 23k på kontoret til derek etter krigen i varehuset. Dette drar du til låne"haien" med. Etter det går det vel stortsett av seg selv. Trykk TAB, da ser du hva ditt neste objektiv er. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Var å kjøpte Mafia 2 på Elkjøp i dag. Har gjort veldig lite bortsett fra å spille det siden jeg kom hjem. Supert spill! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Såklart er det vits i å tjene penger, du kan jo oppgradere bilene dine heftig. ARRGH jeg får ikke spilt nå, Mafia2 application noe.. feil. har prøvd mange ganger Endret 28. august 2010 av olehh Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Jeg husker at jeg så et bilde at man kunne oppgradere en bil til level 3 tuning? Noen som vet hvilken det er ? Glem det. Ser ut som det er bare basic og sports tuning som er tilgjengelig. Da var bildet sikkert fake Endret 28. august 2010 av TuRb0 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Runna just Mafia 2. Faens jævla helvetes kuk pikk dritt hore bæsjslutt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Levde meg virkelig inn i spillet, de kunne for faen laget mer spill og vist og endt alt! HELVETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Fullstendig enig Jevrio!! Ser ikke poenget med å kunne smashe biler på skrapplassen eller rane butikker etc for å tjene penger i løpet av spillet, bortsett fra når du må betale tilbake gjelda di. Du får jo ikke bruk for de oppgraderte bilene din uansett omtrent. Har du kjøpt spillet får du vell med to biler som er ganske bra spekka. Våpen trenger du heller ikke kjøpe. Endret 28. august 2010 av Joachim Vadseth Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Litt teit at du har den råeste bilen i spillet fra begynnelsen av (Roller i Made Man-pakka) Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Enig i det Totenkringle. Jeg valgte å ikke bruke noe av DLC-stashet før jeg fullførte spillet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Skal du spille med still så må du ha den riktige bilen. Legger den i spoiler jeg! Heftig sak Kjører selv en Roller G300 eller hva den het. Spilt ca. 5 timer nå og bare elsker spillet. Er på kapittel 8. En ting jeg har merket at er litt irriterende er at spillet lagger litt når det laster nye bydeler mens man kjører. Det skjer også inne i sentrum enkelte plasser. Andre som merker det? Spiller i alt fra 1920x1080 aa-on af16 til 2560x1440 og ned til 1280x720 uten at den oppførselen endrer seg. Og hmm for en nydelig grafikk når man har litt kraft til å dra høye oppløsninger og full AF. (2x5870). Endret 29. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Bra du liker spillet Theo. Når det gjelder hakkinga, så kan jeg anbefale å starte spillet på nytt. Jeg spilte gjennom spillet omtrent sammenhengende i går/natt, og måtte restarte ca 3-4 ganger. Blei litt lugging etter noen timer sammenhengende spill. Mulig en minnelekkasje. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Skjønner, men nå er det senga etter herlige timer med noe av den beste stemningen jeg har hatt i et spill på evigheter. Dette spillet og alle detaljer er så bra regissert at man nesten blir rørt. Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Skal du spille med still så må du ha den riktige bilen. Legger den i spoiler jeg! Heftig sak Kjører selv en Roller G300 eller hva den het. Spilt ca. 5 timer nå og bare elsker spillet. Er på kapittel 8. En ting jeg har merket at er litt irriterende er at spillet lagger litt når det laster nye bydeler mens man kjører. Det skjer også inne i sentrum enkelte plasser. Andre som merker det? Spiller i alt fra 1920x1080 aa-on af16 til 2560x1440 og ned til 1280x720 uten at den oppførselen endrer seg. Og hmm for en nydelig grafikk når man har litt kraft til å dra høye oppløsninger og full AF. (2x5870). Er en memoryleak det der... bare restart spillet. Har ingenting med pc'en din å gjøre. Skjer med meg også det der. EDIT: ser noen svarte deg allerede Endret 29. august 2010 av d4fF Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Jeg har alt på fullt ( 1920x1080) utenom den Nvidia-saken, men likevel syns jeg ting ser litt kantete(?) ut. Kan laste opp screenshot. Ellers elsker ejg dette spillet. Jeg er på chapter 8 eller 9 og har brukt 11 timer. chapter 8 eller 9 spoiler Endret 29. august 2010 av olehh Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Har du AA på og AF 16 da? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Blæh, flott første tredjedel, men resten er ikke mye å skryte av og den slutten... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 olehh: Tror ikke du har AA og AF på, men det er ikke så mye å hente på det syns egentlig at grafikken er litt kantete på spillet, ser uansett veldig flott ut Alt på max AA og AF 16 @ 1920x1200 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Mini-anmeldelse av PC-versjonen: Jeg forventet meg et 10-15 timers mafiaepos fra 40/50-tallet med imponerende grafikk, god atmosfære samt interessant historie og gameplay. På mange måter har det innfridd. De har fikset det presentasjonsmessige med en flott, detaljert, levende og tidsriktig by. Kontrollen er også veldig god til å være et spill som blander både kjøring og tredjepersons skyting. Man har satset på det enkle og lykkes med det. Story/setting er vel omtrent det man forventer. Her har man tatt diverse elementer fra de mest kjente gangsterfilmene og presenter de med gode cutscenes og stemmeskuespill. Det funker rimelig godt, i alle fall i starten. Men der hvor Mafia II skuffer er selve oppdragene som lider av totalt mangel på nyskapning og oppfinnsomhet. Det blir rett og slett for mange standard budjobber og de litt større oppdragene ender som regel opp med å drepe utallige fiender i diverse lagerbygninger, som man har spilt så alt for mange ganger før.. Historien går også i stampe etter hvert, man savner reell utvikling og slutten er lite tilfredsstillende. Spillet blir aldri direkte dårlig, men totalt sett blir det for ordinært etter en solid første tredjedel. 6/10 Endret 29. august 2010 av kilik Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg synes helt klart den fortjener 7/10 på tross av at det kunne vært større variasjon i oppdragene. DLCene vil også sørge for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå