mkon Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Morro så langt dette her, vekker gamle minner fra Mafia 1 Laster ned den "The betrayal of jimmy" DLC til ps3 nå, sjekke ut hva det er:P Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Fillern for noe dritt. Hatt spillet i hus siden i går, men takker være Steam får jeg ikke installert det. Er ikke så sikker på at dette er måten å bekjempe pirataktivitet på. Blir ikke bedre av at de som har det på PS3 og 360 kan spille det med en gang...ja ja. Får håpe spillet er verd ventetiden og pengene. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Fillern for noe dritt. Hatt spillet i hus siden i går, men takker være Steam får jeg ikke installert det. Er ikke så sikker på at dette er måten å bekjempe pirataktivitet på. Blir ikke bedre av at de som har det på PS3 og 360 kan spille det med en gang...ja ja. Får håpe spillet er verd ventetiden og pengene. Prøv dette: http://pixelsmashers.com/?p=4765 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Noen som har peiling på klokkeslettet det blir lov å spille? Hva er egentlig vitsen med dette tullet? Hvem taper på at forhåndsbestillerne får spille når det er mottatt? Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Står at det kan spilles 12:00 am GMT. Siden vi er GMT+1, betyr det at du kan spille 01:00 i natt. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Har bunkret opp med cola, burn, kaffe, energy bar og ikke minst mat til natten. Har fri frem til onsdag, her skal det spilles (+ flytte) Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Vurderer sterkt å prøve tipse fra Deosl... Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Jeg blir bare pent nødt til å vente til postmannen kommer i morra i rundt 14-15 tida. Hvis det viser seg at coveret mitt er tomt når jeg pakker det opp, kommer jeg til å bli inntatt av djevelen selv og kommer til å trenge akutt eksorsisme. Endret 26. august 2010 av BaronSlask Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Da var det runda. 65% eller noe slikt. Har dog ikke samlet noe som helst collectables. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Da var det runda. 65% eller noe slikt. Har dog ikke samlet noe som helst collectables. Jeg begynner å bli bekymret over lengden på spillet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Da var det runda. 65% eller noe slikt. Har dog ikke samlet noe som helst collectables. Jeg begynner å bli bekymret over lengden på spillet. Finn ALLE blader og ALLE "wanted" lappene, så bruker du nok fort 20 timer. Er vel 100 wanted lapper. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Æsj, jeg har brukt sikkert ti timer i demoen på å bikke 120 mph i thunderbirden. Det er nok å finne på. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Når jeg er ferdig med siste oppdraget (alle kan jo gjette hva det er ) og får creditsa osv, velger resume game, så kommer jeg bare til samme oppdraget igjen (folk som skyter osv). Må jeg bare loade et nytt kapittel for å kunne "free roame" eller? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Noen som har peiling på klokkeslettet det blir lov å spille? Hva er egentlig vitsen med dette tullet? Hvem taper på at forhåndsbestillerne får spille når det er mottatt? Steam har generelt vært ganske irriterende i det siste. Sperrer som kun gjelder lovlydige borgere i Europa, og kun på PC-plattformen, priser som ligger langt høyere enn butikker til tross for manglende utgifter til trykking, distribusjon og ingen moms (bare der snakker vi jo 25% av prisen som BURDE vært spart) osv. Steam er fint i teorien, men i praksis har irritasjonsmomentene vært store i det siste. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 DVD-versjonen kostet meg 299+porto, og da fikk jeg med koder til et par DLC-greier. Tror det jeg fikk tilsvarer "digital deluxe edition" på Steam som koster 60 euro, altså røflig fem hundre spenn. Nye spill er latterlig høyt priset på Steam, det er nesten så man skulle tro de ble regulert av noen som foretrekker at nyhetssalget foregår i butikkene. Jeg synes likevel de har noen veldig gode tilbud på knallspill man ikke fikk med seg da de var nye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Caac: Høres ut som en suveren kveld Og det ble det! Dette koste jeg meg virkelig med! Det tilfredstiller både action interessen, interessen for gamledager, lengselen etter en retur til mafia universet og ikke minst bil-nerden i meg. Det er ikke ekte biler, men det spiller ingen rolle. Får skikkelig følelsen av å kjøre noe gammelt og tungt av Jefferson'n min. spilte 4 timer, kom 9 %. Det er kanskje bare meg, men jeg kan bruke timesvis bare på å cruise og se/lytte mellom oppdragene Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Caac: Høres ut som en suveren kveld Og det ble det! Dette koste jeg meg virkelig med! Det tilfredstiller både action interessen, interessen for gamledager, lengselen etter en retur til mafia universet og ikke minst bil-nerden i meg. Det er ikke ekte biler, men det spiller ingen rolle. Får skikkelig følelsen av å kjøre noe gammelt og tungt av Jefferson'n min. spilte 4 timer, kom 9 %. Det er kanskje bare meg, men jeg kan bruke timesvis bare på å cruise og se/lytte mellom oppdragene Synes du kjøringen i spillet er bra? Synes den suger jeg. Klarer ikke å ikke kræsje i noe.. og, enten sladder jeg som fy (simulation), eller så er det som bilen flyr(normal).. Men flott spill, ja. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Noen som vet hvor man kan finne Ferrarien? :O Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Caac: Høres ut som en suveren kveld Og det ble det! Dette koste jeg meg virkelig med! Det tilfredstiller både action interessen, interessen for gamledager, lengselen etter en retur til mafia universet og ikke minst bil-nerden i meg. Det er ikke ekte biler, men det spiller ingen rolle. Får skikkelig følelsen av å kjøre noe gammelt og tungt av Jefferson'n min. spilte 4 timer, kom 9 %. Det er kanskje bare meg, men jeg kan bruke timesvis bare på å cruise og se/lytte mellom oppdragene Synes du kjøringen i spillet er bra? Synes den suger jeg. Klarer ikke å ikke kræsje i noe.. og, enten sladder jeg som fy (simulation), eller så er det som bilen flyr(normal).. Men flott spill, ja. Hvis du spiller på PC, så anbefales det å kjøre med en kontroll. Bruk eller lån en 360- eller PS3 kontroller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Caac: Høres ut som en suveren kveld Og det ble det! Dette koste jeg meg virkelig med! Det tilfredstiller både action interessen, interessen for gamledager, lengselen etter en retur til mafia universet og ikke minst bil-nerden i meg. Det er ikke ekte biler, men det spiller ingen rolle. Får skikkelig følelsen av å kjøre noe gammelt og tungt av Jefferson'n min. spilte 4 timer, kom 9 %. Det er kanskje bare meg, men jeg kan bruke timesvis bare på å cruise og se/lytte mellom oppdragene Synes du kjøringen i spillet er bra? Synes den suger jeg. Klarer ikke å ikke kræsje i noe.. og, enten sladder jeg som fy (simulation), eller så er det som bilen flyr(normal).. Men flott spill, ja. tipper du spiller med tastatur? må ha på simulation selvfølgelig, og være forsiktig på stikka (Jeg spiller på xbox, og kommer til å bruke det på pc versjonen også (har begge:p). Iskjøring synes jeg var knallmoro. har klinka støtfanger 1 eneste gang, i en søppeldunk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå