Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fillern for noe dritt. Hatt spillet i hus siden i går, men takker være Steam får jeg ikke installert det. Er ikke så sikker på at dette er måten å bekjempe pirataktivitet på.

Blir ikke bedre av at de som har det på PS3 og 360 kan spille det med en gang...ja ja.

Får håpe spillet er verd ventetiden og pengene.

Lenke til kommentar

Jeg blir bare pent nødt til å vente til postmannen kommer i morra i rundt 14-15 tida. Hvis det viser seg at coveret mitt er tomt når jeg pakker det opp, kommer jeg til å bli inntatt av djevelen selv og kommer til å trenge akutt eksorsisme.

Endret av BaronSlask
Lenke til kommentar

Noen som har peiling på klokkeslettet det blir lov å spille? Hva er egentlig vitsen med dette tullet? Hvem taper på at forhåndsbestillerne får spille når det er mottatt?

Steam har generelt vært ganske irriterende i det siste. Sperrer som kun gjelder lovlydige borgere i Europa, og kun på PC-plattformen, priser som ligger langt høyere enn butikker til tross for manglende utgifter til trykking, distribusjon og ingen moms (bare der snakker vi jo 25% av prisen som BURDE vært spart) osv. Steam er fint i teorien, men i praksis har irritasjonsmomentene vært store i det siste.

Lenke til kommentar

DVD-versjonen kostet meg 299+porto, og da fikk jeg med koder til et par DLC-greier. Tror det jeg fikk tilsvarer "digital deluxe edition" på Steam som koster 60 euro, altså røflig fem hundre spenn. Nye spill er latterlig høyt priset på Steam, det er nesten så man skulle tro de ble regulert av noen som foretrekker at nyhetssalget foregår i butikkene. Jeg synes likevel de har noen veldig gode tilbud på knallspill man ikke fikk med seg da de var nye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Caac:

Høres ut som en suveren kveld :)

Og det ble det! Dette koste jeg meg virkelig med! Det tilfredstiller både action interessen, interessen for gamledager, lengselen etter en retur til mafia universet og ikke minst bil-nerden i meg. Det er ikke ekte biler, men det spiller ingen rolle. Får skikkelig følelsen av å kjøre noe gammelt og tungt av Jefferson'n min. :) spilte 4 timer, kom 9 %. Det er kanskje bare meg, men jeg kan bruke timesvis bare på å cruise og se/lytte mellom oppdragene

Lenke til kommentar

Caac:

Og det ble det! Dette koste jeg meg virkelig med! Det tilfredstiller både action interessen, interessen for gamledager, lengselen etter en retur til mafia universet og ikke minst bil-nerden i meg. Det er ikke ekte biler, men det spiller ingen rolle. Får skikkelig følelsen av å kjøre noe gammelt og tungt av Jefferson'n min. :) spilte 4 timer, kom 9 %. Det er kanskje bare meg, men jeg kan bruke timesvis bare på å cruise og se/lytte mellom oppdragene

Synes du kjøringen i spillet er bra? Synes den suger jeg. Klarer ikke å ikke kræsje i noe.. og, enten sladder jeg som fy (simulation), eller så er det som bilen flyr(normal)..

Men flott spill, ja.

Lenke til kommentar

Caac:

Synes du kjøringen i spillet er bra? Synes den suger jeg. Klarer ikke å ikke kræsje i noe.. og, enten sladder jeg som fy (simulation), eller så er det som bilen flyr(normal)..

Men flott spill, ja.

Hvis du spiller på PC, så anbefales det å kjøre med en kontroll. Bruk eller lån en 360- eller PS3 kontroller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Caac:

Men flott spill, ja.

tipper du spiller med tastatur? må ha på simulation selvfølgelig, og være forsiktig på stikka (Jeg spiller på xbox, og kommer til å bruke det på pc versjonen også (har begge:p). Iskjøring synes jeg var knallmoro. har klinka støtfanger 1 eneste gang, i en søppeldunk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...