Dellers Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Kjenner jeg blir litt småmisunnelig på alle dere som har fått tak i spillet allerede...Mitt eksemplar har ikke blitt sendt enda, så jeg begynner å bli en smule utålmodig (har en tendens til å få nye spill minst 1 uke etter release, uavhengig av hvilken butikk jeg velger, treffer alltid lagerbytte eller noe annet). Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg fikk det i poste idag . vet ikke om det allerede er nevnt, men det kommer en utvidelse som heter Jimmys vendetta. en pakke med missions osv. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg fikk det i poste idag . vet ikke om det allerede er nevnt, men det kommer en utvidelse som heter Jimmys vendetta. en pakke med missions osv. Kan de oppdragene gjøres når som helst? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Jeg tror nok flere var klar over begrensningene, men det gir en fortsatt rett til å komme med kritikk og hva man hadde foretrukket i stedet. Jeg forventet absolutt ikke en GTA-klone men historien, karakterene, byen, grafikken, bilfysikken - egentlig det meste er så velgjort at det er så utrolig synd å måtte forlate den så tidlig. Poenget er at man kunne ha gjort så mye mer ut av den rammen som er presentert, da naturligvis uten å overdrive og hele tiden holde fokus på den seriøse mafiasettingen. Jeg elsker tanken om å kunne tatt drømmebilen, cruiset over til et lugubert strøk, vinni noen tusen i ulovlig poker, endelig fått råd til utestedet jeg har spart til, for så å ha cruiset hjem og jekka meg en Stoltz og tatt kvelden. Nå ble jeg nesten litt trist. Ikke uenig i alt du sier her. Men husk at de gjør jo mye mer ut av dette med en haug DLCer . Men jeg ser helt klart at en RDR+MAFIAII blanding hadde vært konge. Endret 26. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg tror nok flere var klar over begrensningene, men det gir en fortsatt rett til å komme med kritikk og hva man hadde foretrukket i stedet. Jeg forventet absolutt ikke en GTA-klone men historien, karakterene, byen, grafikken, bilfysikken - egentlig det meste er så velgjort at det er så utrolig synd å måtte forlate den så tidlig. Poenget er at man kunne ha gjort så mye mer ut av den rammen som er presentert, da naturligvis uten å overdrive og hele tiden holde fokus på den seriøse mafiasettingen. Jeg elsker tanken om å kunne tatt drømmebilen, cruiset over til et lugubert strøk, vinni noen tusen i ulovlig poker, endelig fått råd til utestedet jeg har spart til, for så å ha cruiset hjem og jekka meg en Stoltz og tatt kvelden. Nå ble jeg nesten litt trist. Ikke uenig i alt du sier her. Men husk at de gjør jo mye mer ut av dette med en haug DLCer . Men jeg ser helt klart at en RDR+MAFIAII blanding hadde vært konge. DLC'er koster vel penger? Må betale mer for å spille "hele" spillet .. blæ. Må vel få skaffet spillet til PC så jeg kan spille DLC'er. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 DLC er ikke alltid lik "koster penger" nei. Det varierer. Husker ikke hvilke plattformer som får DLC. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) pc ihvertfall tror jeg Endret 26. august 2010 av olehh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 installing to xbox HDD as we speak:) Blir en flott gamekveld kjenner jeg. regn i anmars, handlet litt snop, gjort my på jobb så jeg kan chille med god samvittighet, og best av alt: Dama har velsignet at jeg får bruke tv'n i hele kveld:) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Når kommer det på Steam? Vil ha nå! EDIT: Ikke noen måte å få trikset det til på? Preload? Endret 26. august 2010 av Selvin Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Caac: Høres ut som en suveren kveld Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Mitt eksemplar ble sendt fra Elkjøp i går, men rakk ikke fram til postkassa i dag. Hadde håpet på å spille det klokka 12 i natt, men sånn går det ikke. Neste gang bestiller jeg ikke spill fra Elkjøp. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Samme her, ang. Elkjøp :S Merkelig nok fikk jeg kvittering på e-post også først i dag. Dvs. fikk ordrebekreftelse for lenge siden så kvittering i dag? Mafia II kunne de sendt ut 3-4 dager i forveien uten å gjort noen skade. Endret 26. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Dere er imot piratkopiering, men klager allikevel på lovlige alternativer (iallefall de noen av dere valgte).. JA, spillet er verdt å kjøpe, og jeg kommer nok til å kjøpe om det kommer en del ekstra-ting i senere tid (bare får save av noen, gidder ikke spille alt på nytt). Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Er nesten så man blir straffa for å være lovlydig, mens piratene har fullført spillet for mange dager siden. Hvis spillet tar rundt 10 timer å fullføre, så synes jeg ikke det var verdt prisen. Før (in the good ol' days) kosta spill like mye, men var ofte mye mer underholdning. Jeg kan ikke skjønne at et spill som varer 10 timer skal koste like mye som et spill som man kanskje koser seg med i 50-100 timer. Ser her at jeg har brukt 18.8 timer på demoen, også skal fullversjonen fullføres på mindre antall timer. Håper ihvertfall man har muligheten til å hoppe direkte til forskjellige oppdrag når man har fullført, sånn at man får emulert en slags free mode. EDIT: Skrev dette før Jevrio posta. Jeg er ikke imot piratkopiering, men føler at utviklere som lytter på spillere og som faktisk lager noe som er verdt penga mine skal belønnes med spillkjøp. Hadde jeg visst det jeg gjør nå da jeg bestilte, hadde jeg nok latt være. Endret 26. august 2010 av BaronSlask Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Fallout 3 har jeg brukt 135 timer på og kan fortsatt bruke mye mer tid. Mange spilte igjennom på under 20 timer. Det samme med Dragon Age. Endret 26. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Bruker noen 20 timer på Fallout 3, har de ikke fullført. Kanskje main-quests, men utrolig mye igjen å se. Er jo bare å gå i en retning, så finner man noe gøy å gjøre/utforske Har selv brukt rundt 60 timer, men spiller nå igjen, denne gangen skal jeg se å gjøre alt jeg klarer. Vil også ha mange achievements. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Flere som har mistet Mafia 2 demoen fra steam? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Bruker noen 20 timer på Fallout 3, har de ikke fullført. Kanskje main-quests, men utrolig mye igjen å se. Er jo bare å gå i en retning, så finner man noe gøy å gjøre/utforske Har selv brukt rundt 60 timer, men spiller nå igjen, denne gangen skal jeg se å gjøre alt jeg klarer. Vil også ha mange achievements. Jeg var så heldig at jeg ikke fikk GFWL til å fungere med min FO3, ergo har jeg ingen achievements i de 135 timene. Endret 26. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Bruker noen 20 timer på Fallout 3, har de ikke fullført. Kanskje main-quests, men utrolig mye igjen å se. Er jo bare å gå i en retning, så finner man noe gøy å gjøre/utforske Har selv brukt rundt 60 timer, men spiller nå igjen, denne gangen skal jeg se å gjøre alt jeg klarer. Vil også ha mange achievements. Fallout 3 ja...Prøvde i timesvis i to dager, men skjønte ikke en drit (klarte ikke finne noe som gjorde at jeg kom meg videre i spillet, og ga det opp). Hadde nok brukt minst 20 timer til for å evt. klare å komme meg videre, så jeg hadde sikkert brukt 100 timer dersom resten er like vanskelig å skjønne når man er ny i genren. Anyway, heller 10-12 underholdende timer enn et spill jeg ikke kommer videre i for min del. Endret 26. august 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg har gjort det meste og spilt igjennom 2 DLCer. Men jeg også setter pris på spill som Mafia II hvor man kan kose seg glugg under 20 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå