BaronSlask Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Fortell oss om det fungerer selv om det ikke er den 27. da, så slipper jeg å kjøre meg ihjel på vei hjem fra postkontoret hvis det faktisk er sånn. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Til dere som har spilt en del nå, hva er det Mafia 2 ikke har som GTA IV har. Vet de er forskjellig type spill og at man ikke skal sammenligne osv, men jeg er bare nyskjerrig Mafia 2 er mer realistisk og har hovedsaklig fokus på historien. DVS hvis du er ute etter free roam spill har du igrunn ikke veldig mye annet å gjøre enn å utforske byen samt de få butikkene som er der, med andre ord er det kort morro. Alt i mafia 2 er egentlig for det meste kulisser, det er ingen lekeplass som gta. Samtidig har man mye bedre stemning i Mafia 2, mere detaljer som f.eks at bilene blir møkkete etterhvert som du kjører og må vaskes, de oppfører seg mer realistisk, spesielt på snø samt en by med detaljer og stemning ikke GTA er i nærheten av. Endret 25. august 2010 av MrLG Lenke til kommentar
Halky Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Fortell oss om det fungerer selv om det ikke er den 27. da, så slipper jeg å kjøre meg ihjel på vei hjem fra postkontoret hvis det faktisk er sånn. Baah spillet er seff låst, teite steam ;/ Teit at det sånn når jeg faktisk sitter med spill dvd'n rett ved siden av meg her. Virker som flerer og flere spill blir avhengig av steam. Noe som ikke alltid er så bra :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) ja ser det og spillcoveret opplyser ikke om sperren engang. De som har fått X360/ps3 versjonen kan spille men PC brukere blir behandlet som kriminelle. Endret 25. august 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 De som har full versjon. Kan man skyte mens man kjører ? Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg får vel bare være så ærlig å si at hvis jeg ikke hadde vært så stor fan av Mafia 1, og ikke allerede hadde forhåndsbestilt spillet, så hadde jeg ikke hatt noe problem med å rettferdiggjøre nedlasting av spillet. 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Nesj, synd at det ikke har litt mer ting å gjøre slik som GTA. Da hadde spillet vært nesten perfekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Legger spillet på hylla til jeg har gjort alle de andre spilla som kommer i år. Blir ingen flere pc spill heretter med steam. Mest konsoll spill. Møkklei at steam skal diktere når jeg får lov til å intallere ett spill eller bruke det etter å ha lovlig kjøpt det. Hadde aldri kjøpt det til pc om jeg viste det hadde steam. Pirater har flere fordeler. Over til lara croft. Endret 25. august 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hvor mange kapittel var det? Har kommet til 7 nuh. Er 14 kapittel. 15 var det hos meg. Klarte ikke å holde mine klåfingrede labber unna, så jeg endte med å laste det ned og runde det på drøye ti timer. Jeg må si at spillet var en blandet opplevelse. Er en gigantisk Mafia-fan og sikkert spilt gjennom det 10 ganger + free roam. I likhet med eneren er det i toern full fokus på historien, noe som i grunn er bra, men samtidig et problem. Det er jo som å banne i kirken og påpekt hundrevis av ganger, men jeg skulle ønske at spillet hadde hentet business/rpg-elementer fra GTA:VC eller Godfather 2. Jeg mener, Vito som karakter gjorde jo mer enn de brettene vi spiller og jeg savner litt enkelt flesk som kunne ha forlenget spillet og gjort reisen til "made man" lenger. Jeg ELSKET den første vinterdelen, men det føltes som om karrieren gikk altfor fort fram og plutselig var man blant de store gutta. Jeg savnet muligheten til å påta meg levering av ulovlige sigaretter (og andre aktviteter knyttet til mafiavirksomhet) uten at det skjedde noe som helst og senere ha muligheten til å investere i bygg/bedrifter. Man fikk aldri muligheten til å virkelig føle på kroppen hvordan det var å være en Mr.Nobody, ei glitteret senere i spillet. Spillet har en fantastisk ramme og en glimrende historie, men den gir meg aldri anledning til å bryte opp den stramt regisserte historien og nyte tilværelsen. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Har aldri blitt så plaget av politiet i noen andre spill noensinne. Bruker 5 forsøk så å komme meg hjem, da alle politiene har supersyn og ser meg og kræsjer i meg, og spammer meg ned før jeg rekker gå ut av døra... ARGH! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Har aldri blitt så plaget av politiet i noen andre spill noensinne. Bruker 5 forsøk så å komme meg hjem, da alle politiene har supersyn og ser meg og kræsjer i meg, og spammer meg ned før jeg rekker gå ut av døra... ARGH! Til tider var det hysterisk morsomt. Spesielt de gangene du har en tregere bil enn politet og de forsøker å gjennomføre en pit-manøver. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) noen som har prøvd steam://install/50130 ? ser ut til å virke Endret 25. august 2010 av oletheking Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) noen som har prøvd steam://install/50130 ? ser ut til å virke Hvor skriver man dette? Edit: hadde glemt at man må bruke "Run" men ja det funker. Endret 25. august 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Fett, laster ned nu i utrolig lav fart. Tror ikke at de blir aktivert, men greit med preloading Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Min CE pakke ble sendt fra elkjøp i dag. Jeg tar ikke manglene så tungt da jeg ser frem til alle DLCene jeg mistenker kommer. noen som har prøvd steam://install/50130 ? ser ut til å virke Skjer ingenting i min Steam. Og... you will be able to download only if you have already bought it on Steam Det jeg ellers liker dårlig med at steam ikke tillater preloading er at alle må laste ned samtidig, det betyr 1-2 dagers eller mer forsinkelse. Endret 25. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Du må få spillet til å dukke opp Games i steam, først. Skriv inn produkt koden. Endret 25. august 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Kan vel laste ned, så bruke egen cd-key? Er stor fart på flere torrenter. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Du må få spillet til å dukke opp Games i steam, først. Skriv inn produkt koden. Det får man jo ikke gjort når det er på vei i posten Kan vel laste ned, så bruke egen cd-key? Er stor fart på flere torrenter. Jeg bruker ikke public torrent, har sluttet med private torrent og laster heller ikke lenger ned spill (gjennom andre lukkede distribusjonskanaler) jeg ønsker å kjøpe., av div. årsaker. Det har vært noen unntak, men dette er ikke en av dem. Endret 25. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Du må få spillet til å dukke opp Games i steam, først. Skriv inn produkt koden. Det får man jo ikke gjort når det er på vei i posten Kan vel laste ned, så bruke egen cd-key? Er stor fart på flere torrenter. Jeg bruker ikke public torrent, har sluttet med private torrent og laster heller ikke lenger ned spill (gjennom andre lukkede distribusjonskanaler) jeg ønsker å kjøpe., av div. årsaker. Du kan da kjøpe, og bruke keyen på nedlastet versjon.. eneste ting er at det går fortere å laste ned kanskje. Public eller privat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå