Gjest Slettet+513 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Har kjøpt PC versjonen, men bare fordi jeg håper på at de lager NR 3 mye bedre. Det hjalp å kjøpe hver eneste GTA spill. De blir bare bedre og bedre etterhvert. Endret 24. august 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 har spilt 2 timer, er allerede i chapter 4.. Det er nesten slik at EN chapter= EN mission. Føler at spillet er jæ*** kort Lenke til kommentar
brillan Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hva hvis du bytter ut ordet chapter med mission. Er misson 4 mye? Hvor mange mission har feks gta? Jeg er på chapter 10 eller noe Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hva hvis du bytter ut ordet chapter med mission. Er misson 4 mye? Hvor mange mission har feks gta? Jeg er på chapter 10 eller noe GTA har jo 90+ missions i hovedhistorien. Mafia har, etter det jeg har hørt, 15 chapters. Hvis det er slik at hvert chapter har ett mission så... You do the math! Jeg gleder meg uansett til jeg får spillet, regner med det ligger i postkassa i dag eller i morgen. Spiller det selvsagt på PC. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 mafia mission =/= gta mission Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Kommet til Chapter 4, og spillet er herlig sålangt. Spiller med alt på fullt, og må si det er sinnsykt bare å se på hvordan f.eks folk låser igjen døra når vi skal gå, samtidig å se hvordan frakken beveger seg etter bevegelsene, også ellers når man løper og går, så realistisk! Stemningen er som tidligere sagt muligens det beste jeg har opplevd i et sandkasse spill noensinne,, enten det er vaskedama i gangen, eller hunden i bakgården som bjeffer på uteliggerne som man såvidt ser og hører igjennom vinduet på vei ut. Bilkjøring på snøen i sim modus er også ganske hardt, men sinnsykt morro! Hvis det bare er 13 kapitler blir nok spillet ganske kort ja, men har all tro på at det forsetter å være bra, så lenge det varer. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Har runda spillet nå, og er skuffet over at det ikke er noen freemode etter man er ferdig med storyen! Det skal dog sies at det var et jævlig bra spill. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hvor mange kapittel var det? Har kommet til 7 nuh. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hvor mange kapittel var det? Har kommet til 7 nuh. Er 14 kapittel. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Ingen free mode ? Er jo skandale at man ikke kan fortsette etter siste mission. Endret 25. august 2010 av Solsviken Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hvor mange kapittel var det? Har kommet til 7 nuh. Du hadde ikke giddi å sendt meg savegamen din? Klarte faen meg å slette alt, kom til samme sted Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Ingen free mode ? Er jo skandale at man ikke kan fortsette etter siste mission. Jepp. Det er veldig trist! Skulle gjerne hatt muligheten til å loke rundt i byen uten at jeg var pliktig til å dra noe sted. De skulle rett og slett hatt en slik funksjon som i det første Mafia! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Har man flere savefiles? Slik at man kan lagre for flere steder? Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Nei, det har man ikke. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg tror DLCer vil komme og utvide spillet betraktelig Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Men tror du vi PC-eiere vil få det også? Ja, det står jo faktisk "Downloadable content" i hovedmenyen når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Må si jeg er dypt skuffa over mangelen på Free Mode. Samtidig ser jeg at vi har blitt løyet til en del hele veien. Viser seg at spillområdet er mindre enn lovet. Det er færre biler enn lovet. Det går visst ikke an å bruke ratt og pedal, selv om dette ble bekreftet. De fleste bruker kortere tid på å fullføre spillet enn fortalt, osv. Høres nesten ikke ut som at det er verdt penga, men får bare bite i det nå. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Nei nå begynner jeg å bli usikker på om jeg skal ha dette. Grafikken og gameplayet ser nydelig ut, men et kort spill som går fort å runde er fryktelig irriterende - vil i det minste ha sideoppdrag og free mode! Faen. Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Til dere som har spilt en del nå, hva er det Mafia 2 ikke har som GTA IV har. Vet de er forskjellig type spill og at man ikke skal sammenligne osv, men jeg er bare nyskjerrig Lenke til kommentar
Halky Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Yay fikk min kopi av spille idag fra Gamezone, tenker jeg installerer det litt seinere i idag og prøver det ut Gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå