Gjest Slettet+212343 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Tror de fleste forbinder mafia med en gta kopi og blir skuffet når det ikke er freeroam-ish Ingen som har prøvd Mafia kan mene at der et en GTA-kopi. Det har null og niks å gjøre med GTA, det er to vidt forskjellige verdener. GTA for GTA-fans, Mafia 2 er for Mafia-fans. Jeg er enig med deg. Den eneste likheten er som det blir sagt, at det foregår i en by. Likheten slutter der, heldigvis! Vi har nok crazy sandkasse spill, så jeg synes mafia er et friskt pust i så måte. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Flere som har fått bekreftelse på at spillet blir sendt ut i dag? Jeg fikk mail fra Platekompaniet om dette for en times tid siden og jeg ble ganske overrasket. Jeg hadde regnet med forsendelse tidligst i morgen slik at jeg med litt flaks hadde det til torsdagen. Nå er det jo en viss mulighet for at jeg får det i morgen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 ingen sier vel at det er en GTA kopi, men det er enorme likeheter. Jeg har spilt begge (dvs. demoen av MII) Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Fikk nettopp mail fra Gamezone om at de har sendt "Mafia 2 Nordic Bonus Edition (PC)". Så da har jeg det nok i morgen, 2 dager før release blir det vel? Lenke til kommentar
Exelcius Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 VGs anmeldelse av Mafia II er nå sluppet. http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10017839 En veldig tynn og svak skrevet anmeldelse dog. Ble 4 på terningen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Flere som har fått bekreftelse på at spillet blir sendt ut i dag? Jeg fikk mail fra Platekompaniet om dette for en times tid siden og jeg ble ganske overrasket. Jeg hadde regnet med forsendelse tidligst i morgen slik at jeg med litt flaks hadde det til torsdagen. Nå er det jo en viss mulighet for at jeg får det i morgen. Har fått sendingsbekreftelse jeg også, fra CDON. Har sluttet å tro at jeg skal få ting på release, grunnet et par dårlige erfaringer de siste gangene, men denne gangen har jeg fått bekreftelsen så nå har jeg trua:p Sist var det transportstreik da, så det skal sies at det ikke var Cdon's skyld Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg også fikk bekreftelse fra Platekompaniet at min Mafia II (NBE) blir sendt i dag. NICE! Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Tror ikke dere får spilt PC-versjonen før den 27. uansett. Alt dette er kobla opp mot Steam, og man får ikke spilt før den offisielle utgivelsesdatoen. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Crack. Funker til kapittel 7, og videre om du er villig til å kjøre noen omveier. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) VGs anmeldelse av Mafia II er nå sluppet. http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10017839 En veldig tynn og svak skrevet anmeldelse dog. Ble 4 på terningen. Uten å ha lest hele må jeg si gamer.no sin anmeldelse virker mest edruelig og selvstendig. http://gamer.no/artikler/68684/anmeldelse-mafia-ii/ 8/10 Jeg forventet selv alt fra 7-9 i karakter. Endret 24. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Crack. Funker til kapittel 7, og videre om du er villig til å kjøre noen omveier. Mafia.2.V3.Chapter7.FIX.CRACK this one works 100%. Men gidder ikke laste det, eller kjøpe det. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Ellers, de som skal ha spillet og kjøpe det? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Tror ikke dere får spilt PC-versjonen før den 27. uansett. Alt dette er kobla opp mot Steam, og man får ikke spilt før den offisielle utgivelsesdatoen. Really? Ser ikke helt hva fanden Steam har med det å gjøre, det spiller vel fanken ingen rolle for dem hvilken dag man får det i postkassa? Betaler amerikanerne mer for 100% eksklusivitet i 3 dager? Nei. Satser på at det vil fungere dersom jeg får det tidlig. Endret 24. august 2010 av Dellers Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Crack. Funker til kapittel 7, og videre om du er villig til å kjøre noen omveier. Mafia.2.V3.Chapter7.FIX.CRACK this one works 100%. Men gidder ikke laste det, eller kjøpe det. Spooky. Hvor fant du? TPB? Orker ikke crack-problemer, Xbox 360 ftw. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Disse crackene er best å holde seg vekk fra uansett. Jeg stoler ikke på slikt lenger etter å hatt dårlig erfaring med mesteparten av det ift. å få inn ting man ikke vil ha der. Endret 24. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 WHAT må man bruke Steam for å spille det? Har såklart isntallert Steam for å spille demoen. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Tror ikke dere får spilt PC-versjonen før den 27. uansett. Alt dette er kobla opp mot Steam, og man får ikke spilt før den offisielle utgivelsesdatoen. Really? Ser ikke helt hva fanden Steam har med det å gjøre, det spiller vel fanken ingen rolle for dem hvilken dag man får det i postkassa? Betaler amerikanerne mer for 100% eksklusivitet i 3 dager? Nei. Satser på at det vil fungere dersom jeg får det tidlig. Spillet er bundet opp mot Steam, og da tillates det ikke spilling før den offisielle datoen. Er ihvertfall sånn jeg har forstått det. Er forøvrig enig med deg, og jeg skjønner ikke hvorfor ikke spillet kan utgis samtidig over hele verden. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Crack. Funker til kapittel 7, og videre om du er villig til å kjøre noen omveier. Mafia.2.V3.Chapter7.FIX.CRACK this one works 100%. Men gidder ikke laste det, eller kjøpe det. Spooky. Hvor fant du? TPB? Orker ikke crack-problemer, Xbox 360 ftw. Nei, laster ikke ned fra åpne trackere som TPB. Vil jo ikke ha virus å drit på pcen. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Tror ikke dere får spilt PC-versjonen før den 27. uansett. Alt dette er kobla opp mot Steam, og man får ikke spilt før den offisielle utgivelsesdatoen. Really? Ser ikke helt hva fanden Steam har med det å gjøre, det spiller vel fanken ingen rolle for dem hvilken dag man får det i postkassa? Betaler amerikanerne mer for 100% eksklusivitet i 3 dager? Nei. Satser på at det vil fungere dersom jeg får det tidlig. Spillet er bundet opp mot Steam, og da tillates det ikke spilling før den offisielle datoen. Er ihvertfall sånn jeg har forstått det. Er forøvrig enig med deg, og jeg skjønner ikke hvorfor ikke spillet kan utgis samtidig over hele verden. Hadde det vært pga. at det var umulig å levere (huh) her i Europa, så ok, men det viser seg jo gang på gang at butikker får inn ting innen amerikansk release uansett. At Steam da har en sperre mot å spille et spill som teknisk sett har kommet ut er bare rart. Gir ingen mening slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) WHAT må man bruke Steam for å spille det? Har såklart isntallert Steam for å spille demoen. Steam er DRM løsningen de har valgt. Nei, laster ikke ned fra åpne trackere som TPB. Vil jo ikke ha virus å drit på pcen. Private trackere er ikke noe bedre ift. slikt og det er de samme releasene som senere finner veien ut til åpne trackere. Endret 24. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå