Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg også GTA IV virket "livløs og meningsløs" uten storyline oppdragene og oppdragene man får tildelt som fort blir meget repetitive. For ikke å snakke om alt maset "gjør ditt og gjør datt" i GTA IV. Så hva er den store forskjellen?

 

Ellers synes jeg dette studioet har gjort en så god jobb at de fortjener støtte fra alle som verdsetter gode og stemningsfulle spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

har spilt mafia 1 i dag, for å komme i mafia modus til release. Jeg vil faktisk påstå at mafia 1 fremdeles holder mål, hvertfall story og gameplay messig! Mafia 2 følger samme oppskrift som 1'ern, som var genial, så jeg har ingen forbehold mot å glede meg til helgen! bilkjøringa er så bra på 2'ern at nesten den alene hadde vært nok for meg til å kjøpe det:) Vet ikke hvor mange ganger jeg har spilt demoen bare for å rase rundt og kjøre villmann med Smith'n min:p

Lenke til kommentar

har spilt mafia 1 i dag, for å komme i mafia modus til release. Jeg vil faktisk påstå at mafia 1 fremdeles holder mål, hvertfall story og gameplay messig! Mafia 2 følger samme oppskrift som 1'ern, som var genial, så jeg har ingen forbehold mot å glede meg til helgen! bilkjøringa er så bra på 2'ern at nesten den alene hadde vært nok for meg til å kjøpe det:) Vet ikke hvor mange ganger jeg har spilt demoen bare for å rase rundt og kjøre villmann med Smith'n min:p

 

Er det gøy etter den altfor fære kjøreturen i starten?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Spillet har fått negativ krittikk for at det er lite å gjøre i den åpne verdenen og at flere oppdrag er like og fantasiløse.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

har spilt mafia 1 i dag, for å komme i mafia modus til release. Jeg vil faktisk påstå at mafia 1 fremdeles holder mål, hvertfall story og gameplay messig! Mafia 2 følger samme oppskrift som 1'ern, som var genial, så jeg har ingen forbehold mot å glede meg til helgen! bilkjøringa er så bra på 2'ern at nesten den alene hadde vært nok for meg til å kjøpe det:) Vet ikke hvor mange ganger jeg har spilt demoen bare for å rase rundt og kjøre villmann med Smith'n min:p

 

Er det gøy etter den altfor fære kjøreturen i starten?

 

Det er mye kjøring fra A til B i mafia 1 ja, men jeg synes det er varierte oppdrag og det passer liksom inn med all kjøringen, settingen tatt i betraktning, siden man er tidligere taxisjåfør som er tatt inn i varmen hos Mafiaen

Lenke til kommentar

Spillet har fått negativ krittikk for at det er lite å gjøre i den åpne verdenen og at flere oppdrag er like og fantasiløse.

Jeg skjønner ikke at man kan kritisere noe som ikke prøver å være sandbox for å ha for lite fjas å gjøre. Det er en åpen verden, men Mafia 1/2 har da aldri vært ment for å være fjasespill som GTA eller Just Cause. Det har like mye til felles med Splinter Cell som GTA, og ingen klager over at man ikke kan gå rundt og surre i SC. Man MÅ ikke lage sandbox selv om spillet befinner seg i en by. Jeg syns det er befriende med ett spill hvor man faktisk har full fokus på historien, og ikke må skyte 200 duer for å runde det.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Tror de fleste forbinder mafia med en gta kopi og blir skuffet når det ikke er freeroam-ish

Ingen som har prøvd Mafia kan mene at der et en GTA-kopi. Det har null og niks å gjøre med GTA, det er to vidt forskjellige verdener. GTA for GTA-fans, Mafia 2 er for Mafia-fans. Jeg er for så vidt fan av begge deler, men har vidt forskjellig innfallsvinkel og forståelse av de to.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...