Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon


Anbefalte innlegg

Har ikke hatt sjans til å prøve dette spillet... Hvordan fungerer bilsimuleringen? Har spurt om dette før, men siden demoen nå er ute, er det vel noen som vet dette? Er det slik som i Mafia 1? Eller er det sammenlignbart med GTA IV, Godfather, og slike spill? Var i hovedsak dette som gjorde at jeg har rundet mafiaspillet så mange ganger. Alt var så gjennomført...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste som gjør at jeg har lyst til å hente det fra "andre" kanaler enn de lovlige er fordi jeg syntes det er hakka feil at spillet ikke slippes likt her i verden, vi må vente 3 dager lengre enn det amerkinaerne må, fordi??!?

 

Jeg har kjøpt spillet både på steam og av cdon (Hender de sender ut ting litt for tidlig, hehe), noe som bør forklare hvor ille jeg vil ha dette spillet.

 

Det irriterer ræva av meg at man i år 2010 ikke klarer en global lansering...

Lenke til kommentar

Eneste som gjør at jeg har lyst til å hente det fra "andre" kanaler enn de lovlige er fordi jeg syntes det er hakka feil at spillet ikke slippes likt her i verden, vi må vente 3 dager lengre enn det amerkinaerne må, fordi??!?

 

Jeg har kjøpt spillet både på steam og av cdon (Hender de sender ut ting litt for tidlig, hehe), noe som bør forklare hvor ille jeg vil ha dette spillet.

 

Det irriterer ræva av meg at man i år 2010 ikke klarer en global lansering...

 

 

Vell du kan beroligge deg med at ingen får spilt det enda uannsett om de laster det ned eller ei, pga det er steambasert og de har ikke kommet opp med noen måte å unngå systemet på enda, dog mulig de klarer det før release da men. Personlig ser jeg dog ingenting galt med å laste ned noe man har kjøpt, ikke det at dette skal diskuteres i denne tråden men men.

Lenke til kommentar

Greit å være obs på trenden som har kommet i det siste på de store "buktene" med veldig infiserte filer, dette ofte kamuflert i utgaver fra "skidrow" "reloaded" etc hvor det argumenteres med at dette er pga måten spillene er cracket på.

 

Men når pcen din kjører igang oppkoblinger mot ymse nettadresser som har ingenting med spillserverene å gjøre så bør det ringe et bar alarmklokker, men da er det som regel for sent og man oppdager dette ikke.

 

Strengt tatt når det gjelder diskusjonen av piratversjoner så er alt prat som hjelper brukerne til å finne fram til en slik versjon fy fy , gode og generelle diskusjoner rundt temaet hører selvfølgelig hjemme.

 

Har faktisk i de siste dagene vært med og renset 2 pcer til tenåringer som lastet ned Mafia og et annet spill og desverre så var maskinen såpass godt infisert at vi måtte formatere hele skiten, men fikk da i det minste berget viktige filer.

 

 

Jeg personlig hadde tenkt å spille Mafia II på PS3 , men når jeg så hvor dårlig denne versjonen blir så er det nok kun PC det blir aktuelt å spille på, men tipper jeg har god tid til å vente på at spillet blir patchet da jeg har hørt at det er en del småproblemer som er der ved lansering.

Tipper jeg kjøper det via Steam eller den lokale spillsjappa ved en senere annledning.

Du snakker om å kjøpe PC-versjonen senere fordi den kan bli patchet. Men kommer det ikke automatiske oppdateringer til de som allerede har kjøpt spillet? Er ikke det naturlig?

Lenke til kommentar

Du snakker om å kjøpe PC-versjonen senere fordi den kan bli patchet. Men kommer det ikke automatiske oppdateringer til de som allerede har kjøpt spillet? Er ikke det naturlig?

 

Selvsagt er det naturlig og selvsagt så kommer det oppdateringer til de som har kjøpt spillet, dog vil det også ta tid da man må skrive koden for å rette på problemene og inntil da så kommer man ikke så veldig langt ;-)

 

Det er nettop dette som gjør at jeg personlig ALDRI kjøper et PC spill ved lansering, nettop fordi jeg har som regel opplevd at et eller annet ikke funker, om det så er redusert ytelse pga en idiotisk grafikkfeil, en bug som stopper spillet fra å gå videre eller noe som tar knekken på save gamene dine så har det som regel vært et eller annet med de fleste pc spill.

 

Når spillene som regel er patchet ordentlig har det ofte gått noen uker / måneder og man får tak i spillet ofte til redusert pris, noe som for meg er en Win win situasjon ;-)

 

Langtongting : Nei, har ikke merket redusert ytelse her i alle fall.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Har noen andre fått markant dårligere ytelse etter at demoen ble patchet? Jeg hadde ~60fps, men etter at demoen patchet har jeg ~35fps!!!!

 

Har ikke testet det slik på ordentlig etter patch, men det kan faktisk virke som det hakker litt mer ja. testet en halvtime nå i sted. gleder meg til helga!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...