Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, de lekket hullet. Sjekket ut spillet på bukta til det kommer ut da. :new_woot:

fant ikke, link på pm? :)

Finner det heller ikke på noen sider, kan gjerne PM meg også med link.

Meg og ^^

Sier ikke nei takk til link jeg heller :whistle:

Haha desverre er ikke piratlinker lov til å diskutere verken her eller på PM :p Men men, dere har vell kanskje bare godt av å vente tenker jeg :p

Lenke til kommentar

Haha ser folk er sulten etter spillet her ja, men kan trøste dere såpass med at spillet ligger uannsett ikke ute på de mest brukte og "offisielle" piratbuktene uannsett enda, mer enn det er det ikke å si. Så dere får bare smøre dere med tålmodighet ;)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Spillet ligger ute på de mest kjente stedene, Desverre.

Men etter demoen vil jeg ikke ha spillet likevel. Synes liksom ting i spillet er merkelig. prøvd blant masse annet å stikke av mens bensinfyren fyllte bensin på bilen men det fungerte ikke. jeg var låst fast i noe, spillet mangler dynamikk. Halvt sandbox halvt ikke-gøy. Purk som kommer selv uten vitner og butikk ansatte som får tak i purken selv om de aldri rører telefonen.

Edit: selvfølgelig vil noen si at det er en 800 sider historie. Men hva gjør man når man er ferdig med spillet?

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Faen, de lekket hullet. Sjekket ut spillet på bukta til det kommer ut da. :new_woot:

fant ikke, link på pm? :)

Finner det heller ikke på noen sider, kan gjerne PM meg også med link.

Meg og ^^

Sier ikke nei takk til link jeg heller :whistle:

Haha desverre er ikke piratlinker lov til å diskutere verken her eller på PM :p Men men, dere har vell kanskje bare godt av å vente tenker jeg :p

Snakk om idioter som vil ødelegge for seg selv....

Lenke til kommentar

Spillet ligger ute på de mest kjente stedene, Desverre. 

Men etter demoen vil jeg ikke ha spillet likevel. Synes liksom ting i spillet er merkelig. prøvd blant masse annet å stikke av mens bensinfyren fyllte bensin på bilen men det fungerte ikke. jeg var låst fast i noe, spillet mangler dynamikk. Halvt sandbox halvt ikke-gøy. Purk som kommer selv uten vitner og butikk ansatte som får tak i purken selv om de aldri rører telefonen.

Edit: selvfølgelig vil noen si at det er en 800 sider historie. Men hva gjør man når man er ferdig med spillet?

mafia 1 hadde en morsom extreme free ride etter man hadde fullført spillet.

Lenke til kommentar

Greit å være obs på trenden som har kommet i det siste på de store "buktene" med veldig infiserte filer, dette ofte kamuflert i utgaver fra "skidrow" "reloaded" etc hvor det argumenteres med at dette er pga måten spillene er cracket på.

Men når pcen din kjører igang oppkoblinger mot ymse nettadresser som har ingenting med spillserverene å gjøre så bør det ringe et bar alarmklokker, men da er det som regel for sent og man oppdager dette ikke.

Strengt tatt når det gjelder diskusjonen av piratversjoner så er alt prat som hjelper brukerne til å finne fram til en slik versjon fy fy , gode og generelle diskusjoner rundt temaet hører selvfølgelig hjemme.

Har faktisk i de siste dagene vært med og renset 2 pcer til tenåringer som lastet ned Mafia og et annet spill og desverre så var maskinen såpass godt infisert at vi måtte formatere hele skiten, men fikk da i det minste berget viktige filer.

Jeg personlig hadde tenkt å spille Mafia II på PS3 , men når jeg så hvor dårlig denne versjonen blir så er det nok kun PC det blir aktuelt å spille på, men tipper jeg har god tid til å vente på at spillet blir patchet da jeg har hørt at det er en del småproblemer som er der ved lansering.

Tipper jeg kjøper det via Steam eller den lokale spillsjappa ved en senere annledning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...