Gå til innhold

Mafia II - Fakta, videoer og diskusjon


Anbefalte innlegg

Var nok heller en glipp. Jeg skjøt 2 politimenn i huet før de rakk å si smultring. Løp avgårde mens jeg hørte at de ettersøkte meg over radioen. Sånn foregikk det: *Bam *Bam*, *2-3 sekunder*, "Officer down, I repeat, officer down. Suspect is a caucasian male, average height, black hair". Dette var visstnok mens de satt i bil, men mener at man får automatisk 3 stjerner ved å skyte purk på gata også. I Mafia 1 måtte enten politiet løpe til en telefonkiosk og ringe inn for at du skulle bli ettersøkt av flere, eller ettersøke deg over radioen hvis de hadde politibil.

Håper det blir mer realistisk i fullversjonen.

Hos meg var det et skudd i bakhodet, med en gang han traff bakken hørte jeg radioen. Gikk ikke ett sekund engang :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ditto. Skuffende. Bribes gir ikke så mye mening heller. Hvis du er korrupt purk som er i ferd med å arrestere noen(og dermed ta mesteparten av de tusenvis av dollarsene som er i lommene hans) hvorfor la seg kjøpe av 200 dollars?

For å slippe en cop-killer? Nei, litt gamey er det.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Jeg har en laptop,acer aspire 5920g med 2,2 ghz og geforce 8600m gt...har også 3 gb ram...

 

men min framerate med physx av og alt annet på medium er kun 16 average...

 

hva bør den ligge på?jeg har ikke peiling på dette,men syns dette ble sirup...

og viftene i laptopen suser verre enn verst når jeg setter igang demoen.

Lenke til kommentar

Vel, når de skal oppføre seg slik, så stjeler jeg bare PC utgaven dems fra en torrentside, null problem. :):whistle:

 

Eller kanskje kjøpe den?

Nei, ikke verdt det. Laster heller ned når de ikke klarer å levere en god Ps3 release.

 

Har Xbox 360 og ps3 selv, og skal ha det til XBox, men du kan ikkje forvente at xboxen og ps3en skal ytte like bra sm ein PC, det blir for dumt og klage på dei som lager spillet.

Endret av Noiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Elisabeth Tobey hos 2K prøver å forklare hva som har skjedd:

 

- Når vi designet «Mafia II» optimaliserte vi for hver av de tre plattformene som spillet skal kjøre på, for å være sikre på at kjerneopplevelsen blir så bra som den kan. På grunn av dette er det noen forskjeller på de ulike plattformene.

 

Og alikevel har vi ekstremt sterke grafiske titler til PS3 som gir hakeslipp? Vel, si det heller som det er "vi mestrer ikke PS3 like godt som vi mestrer 360 og PC".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Vel, når de skal oppføre seg slik, så stjeler jeg bare PC utgaven dems fra en torrentside, null problem. :):whistle:

 

Eller kanskje kjøpe den?

Nei, ikke verdt det. Laster heller ned når de ikke klarer å levere en god Ps3 release.

 

Har Xbox 360 og ps3 selv, og skal ha det til XBox, men du kan ikkje forvente at xboxen og ps3en skal ytte like bra sm ein PC, det blir for dumt og klage på dei som lager spillet.

Det er IKKE det jeg sa. Les dagbladet artikkelen før du skriver slik vas.

Lenke til kommentar

Vel, når de skal oppføre seg slik, så stjeler jeg bare PC utgaven dems fra en torrentside, null problem. :):whistle:

 

Eller kanskje kjøpe den?

Nei, ikke verdt det. Laster heller ned når de ikke klarer å levere en god Ps3 release.

 

Har Xbox 360 og ps3 selv, og skal ha det til XBox, men du kan ikkje forvente at xboxen og ps3en skal ytte like bra sm ein PC, det blir for dumt og klage på dei som lager spillet.

Det er IKKE det jeg sa. Les dagbladet artikkelen før du skriver slik vas.

Det gir deg fortsatt ikke rett til å ta det, bare fordi du er sur fordi gresset er flatt. Det er jo ikke akkurat sånn at du skal bruke gresset til å ligge med uansett, eller er det noe jeg ikke forstår? Bagatell kaller jeg dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...